Porovnání online a offline reklamy

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Janouch, Viktor;Svědík, Jan cze
dc.contributor.author Málková, Kateřina
dc.date.accessioned 2015-09-27T10:34:37Z
dc.date.available 2015-09-27T10:34:37Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/61350
dc.description.abstract Teoretická část bakalářské práce se zabývá reklamou jako součástí marketingové komunikace, vymezuje a člení pojem reklama. Shrnuje hodnocení efektivnosti reklamy. V práci jsou rozebrány a porovnány jednotlivé druhy reklam (v televizi, rozhlase, tisku a internetu) jako komunikační kanály. Praktická část se zabývá porovnání online a offline reklamy společnosti Vodňanská drůbež. cze
dc.format.extent 1374436 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Práce není přístupná cze
dc.subject advertising cze
dc.subject marketing communication cze
dc.subject evaluation cze
dc.subject comparison cze
dc.subject online cze
dc.subject offline cze
dc.title Porovnání online a offline reklamy cze
dc.title.alternative Comparing online and offline advertising eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2015 cze
dc.description.abstract-translated The theoretical part of this bachelor thesis deals with advertising as part of marketing communication, defines and separates the term of advertising. It summarizes the rating of advertising efficiency. The work describes and compares various types of advertising (on television, radio, internet and printed) as communication channels. The pracital part deals with comparison of online and offline advertising at Vodňanská drůbež company. eng
dc.description.department Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická cze
dc.identifier.signature Práce dosud není ve studovně dostupná cze
dc.thesis.degree-program Chemické a procesní inženýrství cze
dc.description.defence \par{Př{í}růstek prodejů 16% v roce 2014 přisuzujete pouze reklamě. Je to v poř{á}dku? Jak{ý}m způsobem jste hodnotila vliv reklamy, když ve sledovan{é}m obdob{í} byl prodej určitě ovlivňov{á}n nejen reklamou, ale tak{é} dal{š}{í}mi intern{í}mi~a extern{í}mi faktory? Co znamen{á} {"}vliv grilovac{í} sez{ó}ny{"}? Je to vhodně~identifikovan{ý} faktor v z{á}věru pr{á}ce? Během obhajoby byla rovněž~diskutov{á}na form{á}ln{í} str{á}nka použit{ý}ch tabulek a grafů.~D{á}le byl~diskutov{á}n~informačn{í}~obsah hodnot v součtov{é}m ř{á}dku v tabulce,~ve kter{é} byly~zhodnoceny~n{á}klady na použitou~reklamu v podniku.\par} \par{Ot{á}zky položen{é} v r{á}mci diskuze byly odpovězeny.\par} cze
dc.identifier.stag 24444 cze
dc.date.embargo 2035-08-14 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet