dc.contributor.advisor |
Janouch, Viktor;Svědík, Jan |
cze |
dc.contributor.author |
Málková, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2015-09-27T10:34:37Z |
|
dc.date.available |
2015-09-27T10:34:37Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/61350 |
|
dc.description.abstract |
Teoretická část bakalářské práce se zabývá reklamou jako součástí marketingové komunikace, vymezuje a člení pojem reklama. Shrnuje hodnocení efektivnosti reklamy. V práci jsou rozebrány a porovnány jednotlivé druhy reklam (v televizi, rozhlase, tisku a internetu) jako komunikační kanály. Praktická část se zabývá porovnání online a offline reklamy společnosti Vodňanská drůbež. |
cze |
dc.format.extent |
1374436 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
cze |
dc.subject |
advertising |
cze |
dc.subject |
marketing communication |
cze |
dc.subject |
evaluation |
cze |
dc.subject |
comparison |
cze |
dc.subject |
online |
cze |
dc.subject |
offline |
cze |
dc.title |
Porovnání online a offline reklamy |
cze |
dc.title.alternative |
Comparing online and offline advertising |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2015 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The theoretical part of this bachelor thesis deals with advertising as part of marketing communication, defines and separates the term of advertising. It summarizes the rating of advertising efficiency. The work describes and compares various types of advertising (on television, radio, internet and printed) as communication channels. The pracital part deals with comparison of online and offline advertising at Vodňanská drůbež company. |
eng |
dc.description.department |
Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
Práce dosud není ve studovně dostupná |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Chemické a procesní inženýrství |
cze |
dc.description.defence |
\par{Př{í}růstek prodejů 16% v roce 2014 přisuzujete pouze reklamě. Je to v poř{á}dku? Jak{ý}m způsobem jste hodnotila vliv reklamy, když ve sledovan{é}m obdob{í} byl prodej určitě ovlivňov{á}n nejen reklamou, ale tak{é} dal{š}{í}mi intern{í}mi~a extern{í}mi faktory? Co znamen{á} {"}vliv grilovac{í} sez{ó}ny{"}? Je to vhodně~identifikovan{ý} faktor v z{á}věru pr{á}ce? Během obhajoby byla rovněž~diskutov{á}na form{á}ln{í} str{á}nka použit{ý}ch tabulek a grafů.~D{á}le byl~diskutov{á}n~informačn{í}~obsah hodnot v součtov{é}m ř{á}dku v tabulce,~ve kter{é} byly~zhodnoceny~n{á}klady na použitou~reklamu v podniku.\par}
\par{Ot{á}zky položen{é} v r{á}mci diskuze byly odpovězeny.\par} |
cze |
dc.identifier.stag |
24444 |
cze |
dc.date.embargo |
2035-08-14 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |