Digitální knihovnaUPCE
 

Marketing cestovního ruchu

Bakalářská práceOmezený přístup
Náhled

Datum publikování

2015

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Tato práce se zabývá marketingem cestovního ruchu. Práce se v první kapitole věnuje vymezení základních pojmů cestovního ruchu. V další kapitole popisuje jak stručný celosvětový vznik a vývoj cestovního ruchu, tak vývoj cestovního ruchu v České republice, následuje kapitola, která se věnuje teoretickým aspektům marketingu. Navazující kapitola se zabývá významem cestovního ruchu v České republice. Dále následuje kapitola o postihnutí marketingu cestovního ruchu na konkrétním případu.

Rozsah stran

74 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 14.8.2018

Název akce

ISBN

Studijní obor

Management podniku: Manažerská etika

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D33356

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

marketing, tourism, marketing for tourism, development of tourism, importance of tourism, Czech Republic, Bedřichovka, marketing, cestovní ruch, marketing cestovního ruchu, vývoj cestovního ruchu, význam cestovního ruchu, Česká republika

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced