Využití sociálních sítí jako marketingového nástroje pro B2C

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Bílková, Renáta cze
dc.contributor.author Zelenka, Zdeněk
dc.date.accessioned 2015-09-27T10:31:12Z
dc.date.available 2015-09-27T10:31:12Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/61211
dc.description.abstract Předmětem práce "Využití sociálních sítí jako marketingového nástroje pro B2C" je vysvětlit fungování jednotlivých sociálních sítí a ostatních nástrojů pro podporu moderního marketingu. Druhá část práce popisuje vybrané subjekty, které tyto nástroje a média využívají k propagaci produktů. cze
dc.format 74 s. cze
dc.format.extent 2047454 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity cze
dc.subject Internet cze
dc.subject marketing cze
dc.subject internet marketing cze
dc.subject advertising cze
dc.subject social network cze
dc.subject marketing na internetu cze
dc.subject propagace cze
dc.subject sociální sítě cze
dc.title Využití sociálních sítí jako marketingového nástroje pro B2C cze
dc.title.alternative Use of social networking as a marketing tool for B2C eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2015 cze
dc.description.abstract-translated The goal of the submitted thesis "Utilization of social networking as a marketing tool for B2C" is to explain the functioning of the various social networks and other tools to support modern marketing. The second part describes selected subjects that these tools and media used to promote products. eng
dc.description.department Ústav systémového inženýrství a informatiky cze
dc.thesis.degree-discipline Regionální a informační management cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D32239 cze
dc.thesis.degree-program Systémové inženýrství a informatika cze
dc.description.defence Student seznámil komisi s obsahem své bakalářské práce na téma Využití sociálních sítí jako marketingového nástroje pro B2C. Komise položila otázky: Byl sledován konverzní poměr? Byl shledán vliv propagace? Bylo zohledněno při sledování faktorů roční období? Jaké analytické nástroje byly použity?<br>Student na otázky odpověděl. cze
dc.identifier.stag 21973 cze
dc.date.embargo 2015-04-28 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet