Interní komunikace a sdílení dat ve firmě
Bakalářská práceOmezený přístupDatum publikování
2014
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce popisuje základní principy a význam vnitrofiremní komunikace. Cílem práce je analýza stávající interní komunikace a sdílení dat ve vybrané firmě včetně jejího praktického využití. Na jejím základě jsou odhaleny komunikační bariéry a podány návrhy na jejich zlepšení.
Rozsah stran
50 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 18.8.2015
Název akce
ISBN
Studijní obor
Regionální a informační management
Studijní program
Systémové inženýrství a informatika
Signatura tištěné verze
D33125
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
communication, internal communication, company data sharing, companies, communication mix, analysis, komunikace, interní komunikace, sdílení dat ve firmě, firmy, komunikační mix, analýza