Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vališ, Jan |
cze |
dc.contributor.author |
Třísková, Šárka
|
|
dc.date.accessioned |
2015-09-27T10:30:38Z |
|
dc.date.available |
2015-09-27T10:30:38Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/61203 |
|
dc.description.abstract |
Úkolem této diplomové práce je určení nejvhodnějšího velkoformátového tiskového zařízení pro exteriérové reklamní tisky, zařízení musí vyhovovat potřebám malé reklamní agentury. Jednotlivá tisková zařízení jsou posuzována z hlediska formátu a kvality tisku, pořizovacích a provozních nákladů, prostorových nároků, z ekologického hlediska, z hlediska náročnosti na obsluhu a potřeby dalšího technologického vybavení, jako např. odvětrávání provozu. Kvalita tisku je posuzována nejen z odborné a technické stránky, ale i z pohledu cílové skupiny, které je výsledná reklama určena především. Práce se zabývá možnostmi výroby reklamních produktů
aplikovatelných v exteriéru, proto je její součástí rozbor používaných materiálů, inkoustů a technologických možností tiskáren. Na základě těchto podkladů je navrženo řešení vhodné pro malou agenturu. |
cze |
dc.format |
84 s. |
cze |
dc.format.extent |
9373551 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
cze |
dc.subject |
confrontation large-format printers |
cze |
dc.subject |
cutting plotter |
cze |
dc.subject |
exterior applications |
cze |
dc.subject |
print quality |
cze |
dc.subject |
velkoformátový tisk |
cze |
dc.subject |
srovnání tiskáren |
cze |
dc.subject |
řezací ploter |
cze |
dc.subject |
exteriérové aplikace |
cze |
dc.subject |
kvalita tisku |
cze |
dc.title |
Výběr tiskového zařízení pro výrobu velkoformátové exteriérové reklamy |
cze |
dc.title.alternative |
Selection of print equipment for the production of large format outdoor advertising |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Hyksa, Pavel |
cze |
dc.date.accepted |
2015 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The target of this work is determining the most appropriate device for large-format printing exterior advertising prints, the equipment have to correspond with needs of a small advertising agency. Single printing facilities are assessed in terms of size and print quality, investment and operational cost, space requirements, from an ecological point of view, in terms of difficulty to operate and the need for further technological equipment, such as ventilation. Print quality is not only assessed from the scientific and technical aspects, but also in terms of the target group, which is final advertising primarily intended. This work deals with the possibilities of producing
promotional products applicable in exterior, therefore is a part of the analysis of the materials
used, inks and technological options of the printers. On the basis of this background there are suggested solutions suitable for small advertising agency. |
eng |
dc.description.department |
Katedra polygrafie a fotofyziky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Polygrafie |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
D32193 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Polygrafie |
cze |
dc.description.defence |
ing. Tomáš Syrový, Ph.D.: Některé tiskárny jsou UV?
doc. Ing. Michal Veselý, CSc.: Dochází k deformaci kapky inkoustu za letu? Čím je způsobena deformace kapky?
prof. Ing. Petr Kalenda, CSc.: Jaká rouzpouštědla jsou v ekosolventních inkoustech? |
cze |
dc.identifier.stag |
27760 |
cze |
dc.date.embargo |
2035-05-07 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
|
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account
|