dc.contributor.advisor |
Veselý, Petr |
cze |
dc.contributor.author |
Kühtreiber, Antonín
|
|
dc.date.accessioned |
2015-09-27T10:28:47Z |
|
dc.date.available |
2015-09-27T10:28:47Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/61147 |
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá problematikou zobrazování problematikou zobrazení základních grafických primitiv na 3D scéně. V teoretické části se konkrétně jedná o krátký přehled vybraných knihoven pro zobrazení 3D scény a následně i bližší pohled na vybranou knihovnu kterou je OpenGL. V praktické části je vytvořena jednoduchá aplikace, která demonstruje užití OpenGL k zobrazení primitiv a jevů na 3D scéně. |
cze |
dc.format |
95 s. |
cze |
dc.format.extent |
24568643 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/zip |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
graphics APIs |
eng |
dc.subject |
3D |
eng |
dc.subject |
OpenGL |
eng |
dc.subject |
JOGL |
eng |
dc.subject |
shader |
eng |
dc.subject |
grafická API |
cze |
dc.title |
Vizualizace základních grafických primitiv a jevů v 3D scéně |
cze |
dc.title.alternative |
Implementation of basic graphical primitives and effects in a 3D scene |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Benedikovič, Miroslav |
cze |
dc.date.accepted |
2015 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This thesis focuses on the issue of rendering the basic graphics primitives in a 3D scene. The theoretical part deals specifically with a brief overview of selected libraries for rendering 3D scene and subsequently also a closer look at the selected library which is OpenGL. In the practical part is created a simple application which demonstrates the using of OpenGL to render primitives and effects on the 3D scene. |
eng |
dc.description.department |
Katedra softwarových technologií |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky |
cze |
dc.identifier.signature |
D33200 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Informační technologie |
cze |
dc.description.defence |
Hlavním cílem diplomové práce bylo vytvoření interaktivního editoru ve 3D scéně, který by mohl sloužit jako demonstrátor různých funkcí, nastavení, shaderů a animací. Vlastní aplikace by měla sloužit ve výuce, kde by studenti na základě parametrizace získali jasný grafický podnět a lépe si tak dovedli představit, jak probíhá renderování, resp. jaký dopad má která část zpracování grafických dat. Dle vedoucího práce je výsledný software funkční a spustitelný. Dle posudku oponenta se v práci vyskytlo několik nepřesností. |
cze |
dc.identifier.stag |
26530 |
cze |
dc.date.embargo |
2015-08-21 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |