Digitální knihovnaUPCE
 

Vizualizace základních grafických primitiv a jevů v 3D scéně

Diplomová práceOtevřený přístup
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2015

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Práce se zabývá problematikou zobrazování problematikou zobrazení základních grafických primitiv na 3D scéně. V teoretické části se konkrétně jedná o krátký přehled vybraných knihoven pro zobrazení 3D scény a následně i bližší pohled na vybranou knihovnu kterou je OpenGL. V praktické části je vytvořena jednoduchá aplikace, která demonstruje užití OpenGL k zobrazení primitiv a jevů na 3D scéně.

Rozsah stran

95 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Informační technologie

Studijní program

Informační technologie

Signatura tištěné verze

D33200

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

graphics APIs, 3D, OpenGL, JOGL, shader, grafická API

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced