Vizualizace základních grafických primitiv a jevů v 3D scéně

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Veselý, Petr cze
dc.contributor.author Kühtreiber, Antonín
dc.date.accessioned 2015-09-27T10:28:47Z
dc.date.available 2015-09-27T10:28:47Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/61147
dc.description.abstract Práce se zabývá problematikou zobrazování problematikou zobrazení základních grafických primitiv na 3D scéně. V teoretické části se konkrétně jedná o krátký přehled vybraných knihoven pro zobrazení 3D scény a následně i bližší pohled na vybranou knihovnu kterou je OpenGL. V praktické části je vytvořena jednoduchá aplikace, která demonstruje užití OpenGL k zobrazení primitiv a jevů na 3D scéně. cze
dc.format 95 s. cze
dc.format.extent 24568643 bytes cze
dc.format.mimetype application/zip cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject graphics APIs eng
dc.subject 3D eng
dc.subject OpenGL eng
dc.subject JOGL eng
dc.subject shader eng
dc.subject grafická API cze
dc.title Vizualizace základních grafických primitiv a jevů v 3D scéně cze
dc.title.alternative Implementation of basic graphical primitives and effects in a 3D scene eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Benedikovič, Miroslav cze
dc.date.accepted 2015 cze
dc.description.abstract-translated This thesis focuses on the issue of rendering the basic graphics primitives in a 3D scene. The theoretical part deals specifically with a brief overview of selected libraries for rendering 3D scene and subsequently also a closer look at the selected library which is OpenGL. In the practical part is created a simple application which demonstrates the using of OpenGL to render primitives and effects on the 3D scene. eng
dc.description.department Katedra softwarových technologií cze
dc.thesis.degree-discipline Informační technologie cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky cze
dc.identifier.signature D33200 cze
dc.thesis.degree-program Informační technologie cze
dc.description.defence Hlavním cílem diplomové práce bylo vytvoření interaktivního editoru ve 3D scéně, který by mohl sloužit jako demonstrátor různých funkcí, nastavení, shaderů a animací. Vlastní aplikace by měla sloužit ve výuce, kde by studenti na základě parametrizace získali jasný grafický podnět a lépe si tak dovedli představit, jak probíhá renderování, resp. jaký dopad má která část zpracování grafických dat. Dle vedoucího práce je výsledný software funkční a spustitelný. Dle posudku oponenta se v práci vyskytlo několik nepřesností. cze
dc.identifier.stag 26530 cze
dc.date.embargo 2015-08-21 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet