Náhrada dieselového zdroje za akumulační zdroj u trolejbusu Tr26 pro MHD Zlín

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Gregora, Stanislav cze
dc.contributor.author Andrlík, Petr
dc.date.accessioned 2015-09-27T10:27:59Z
dc.date.available 2015-09-27T10:27:59Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/61127
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá náhradou dieselelektrického zdroje akumulačním zdrojem elektrické energie u trolejbusu 26Tr Solaris pro MHD Zlín. Práce je zaměřena na analýzu energetické náročnosti konkrétních nezatrolejovaných úseků trati ve městě Zlín, výpočet energetické náročnosti jednotlivých úseků a stanovení potřebné kapacity akumulačního prvku. Součástí je také návrh konkrétních variant řešení akumulačního prvku a jeho připojení do stejnosměrného meziobvodu trolejbusu. Na závěr je provedeno ekonomické porovnání. cze
dc.format 104 s. cze
dc.format.extent 4418321 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity cze
dc.subject replace the diesel-electric power storage cze
dc.subject calculation of energy performance cze
dc.subject determining battery capacity cze
dc.subject battery selection cze
dc.subject náhrada dieselelektrického zdroje akumulačním cze
dc.subject výpočet energetické náročnosti cze
dc.subject stanovení kapacity akumulátoru cze
dc.subject výběr akumulátoru cze
dc.title Náhrada dieselového zdroje za akumulační zdroj u trolejbusu Tr26 pro MHD Zlín cze
dc.title.alternative Substitute for the storage of diesel power source at the trolleybus Tr26 for Urban public transportation Zlín eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Podivín, Ladislav cze
dc.date.accepted 2015 cze
dc.description.abstract-translated The thesis deals with replacing diesel-power storage source of electric power at the trolley stop for Solaris 26Tr Zlín. The work is focused on the analysis of the energy performance of specific sections of track nezatrolejovaných in Zlín, calculating the energy performance of the individual segments and determining the required capacity of the storage element. It also includes a proposal for specific variants of the solution storage element and its connection to the DC link trolleybus. At the end an economic comparison. eng
dc.description.department Katedra elektrotechniky, elektroniky a zabezpečovací techniky v dopravě cze
dc.thesis.degree-discipline Elektrotechnické a elektronické systémy v dopravě cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D32269 cze
dc.thesis.degree-program Dopravní inženýrství a spoje cze
dc.description.defence Uchazeč prezentoval komisi hlavní výsledky a závěry své diplomové práce. Po prezentaci diplomové práce zodpověděl podrobně na dotazy oponenta diplomové práce. V diskuzi o diplomové práci podrobně vysvětlil návrh technologie a vysvětlil způsob výpočtu energetické náročnosti pohonu trolejbusu Tr26. cze
dc.identifier.stag 27669 cze
dc.date.embargo 2015-05-22 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet