dc.contributor.advisor |
Gregora, Stanislav |
cze |
dc.contributor.author |
Andrlík, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2015-09-27T10:27:59Z |
|
dc.date.available |
2015-09-27T10:27:59Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/61127 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá náhradou dieselelektrického zdroje akumulačním zdrojem elektrické energie u trolejbusu 26Tr Solaris pro MHD Zlín. Práce je zaměřena na analýzu energetické náročnosti konkrétních nezatrolejovaných úseků trati ve městě Zlín, výpočet energetické náročnosti jednotlivých úseků a stanovení potřebné kapacity akumulačního prvku. Součástí je také návrh konkrétních variant řešení akumulačního prvku a jeho připojení do stejnosměrného meziobvodu trolejbusu. Na závěr je provedeno ekonomické porovnání. |
cze |
dc.format |
104 s. |
cze |
dc.format.extent |
4418321 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
replace the diesel-electric power storage |
cze |
dc.subject |
calculation of energy performance |
cze |
dc.subject |
determining battery capacity |
cze |
dc.subject |
battery selection |
cze |
dc.subject |
náhrada dieselelektrického zdroje akumulačním |
cze |
dc.subject |
výpočet energetické náročnosti |
cze |
dc.subject |
stanovení kapacity akumulátoru |
cze |
dc.subject |
výběr akumulátoru |
cze |
dc.title |
Náhrada dieselového zdroje za akumulační zdroj u trolejbusu Tr26 pro MHD Zlín |
cze |
dc.title.alternative |
Substitute for the storage of diesel power source at the trolleybus Tr26 for Urban public transportation Zlín |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Podivín, Ladislav |
cze |
dc.date.accepted |
2015 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with replacing diesel-power storage source of electric power at the trolley stop for Solaris 26Tr Zlín. The work is focused on the analysis of the energy performance of specific sections of track nezatrolejovaných in Zlín, calculating the energy performance of the individual segments and determining the required capacity of the storage element. It also includes a proposal for specific variants of the solution storage element and its connection to the DC link trolleybus. At the end an economic comparison. |
eng |
dc.description.department |
Katedra elektrotechniky, elektroniky a zabezpečovací techniky v dopravě |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Elektrotechnické a elektronické systémy v dopravě |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D32269 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Uchazeč prezentoval komisi hlavní výsledky a závěry své diplomové práce. Po prezentaci diplomové práce zodpověděl podrobně na dotazy oponenta diplomové práce. V diskuzi o diplomové práci podrobně vysvětlil návrh technologie a vysvětlil způsob výpočtu energetické náročnosti pohonu trolejbusu Tr26. |
cze |
dc.identifier.stag |
27669 |
cze |
dc.date.embargo |
2015-05-22 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |