Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Lejsková, Pavla |
cze |
dc.contributor.author |
Veselský, Pavel
|
|
dc.date.accessioned |
2015-09-27T10:25:44Z |
|
dc.date.available |
2015-09-27T10:25:44Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/61039 |
|
dc.description.abstract |
Předmětem této diplomové práce je navržení takových marketingových aktivit pro nákladní dopravu, které povedou k oslovení nových potencionálních zákazníků a k následnému zvýšení zisku společnosti ZDAR, a. s. V teoretické části práce jsou objasněna základní fakta týkající se marketingu služeb, vlastností služeb a složek marketingového mixu 6P (produkt, cena, distribuce, komunikace, personál a procesy). V praktické části je těchto 6 složek analyzováno ve vybrané společnosti. Závěr práce obsahuje opatření vedoucí k zlepšení marketingových aktivit a jejich ekonomická zhodnocení. |
cze |
dc.format |
67 s. |
cze |
dc.format.extent |
2252957 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
cze |
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
service |
cze |
dc.subject |
marketing mix |
cze |
dc.subject |
product |
cze |
dc.subject |
price |
cze |
dc.subject |
distribution |
cze |
dc.subject |
communication |
cze |
dc.subject |
personnel |
cze |
dc.subject |
process |
cze |
dc.title |
Marketing v nákladní dopravě společnosti ZDAR, a. s. |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing in freight transport in company ZDAR, Inc. |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Latislavová, Andrea |
cze |
dc.date.accepted |
2015 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The subject of this thesis is to propose marketing activities, that will lead to reach new potential customers in the company ZDAR, Inc. The first part defines theoretical facts concerning the marketing of services, service characteristics and detailed elaboration of the components of the marketing mix 6P (product, price, distribution, communication, personnel and processes). In the practical part these six components are analysed at ZDAR, Inc. Conclusion includes measures to improve the marketing activities and their economic evaluation. |
eng |
dc.description.department |
Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní management, marketing a logistika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D32688 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.defence |
\par{Diplomant přednesl ucelenou a logicky uspoř{á}danou obhajobu sv{é}ho diplomov{é}ho projektu. V n{í} dok{á}zal přesvědčiv{ý}m způsobem obh{á}jit z{á}věry sv{ý}ch ře{š}en{í}. Na připom{í}nky recenzenta reagoval spr{á}vně a v pln{é}m rozsahu je zodpověděl. U doplňkov{ý}ch ot{á}zek prok{á}zal schopnost logick{é}ho my{š}len{í}, pohotov{é} reakce, jasn{é}ho a srozumiteln{é}ho vysvětlen{í}.\par} |
cze |
dc.identifier.stag |
28088 |
cze |
dc.date.embargo |
2035-05-22 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|