Marketing v nákladní dopravě společnosti ZDAR, a. s.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Lejsková, Pavla cze
dc.contributor.author Veselský, Pavel
dc.date.accessioned 2015-09-27T10:25:44Z
dc.date.available 2015-09-27T10:25:44Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier Univerzitní knihovna (archiv) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/61039
dc.description.abstract Předmětem této diplomové práce je navržení takových marketingových aktivit pro nákladní dopravu, které povedou k oslovení nových potencionálních zákazníků a k následnému zvýšení zisku společnosti ZDAR, a. s. V teoretické části práce jsou objasněna základní fakta týkající se marketingu služeb, vlastností služeb a složek marketingového mixu 6P (produkt, cena, distribuce, komunikace, personál a procesy). V praktické části je těchto 6 složek analyzováno ve vybrané společnosti. Závěr práce obsahuje opatření vedoucí k zlepšení marketingových aktivit a jejich ekonomická zhodnocení. cze
dc.format 67 s. cze
dc.format.extent 2252957 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Práce není přístupná cze
dc.subject marketing cze
dc.subject service cze
dc.subject marketing mix cze
dc.subject product cze
dc.subject price cze
dc.subject distribution cze
dc.subject communication cze
dc.subject personnel cze
dc.subject process cze
dc.title Marketing v nákladní dopravě společnosti ZDAR, a. s. cze
dc.title.alternative Marketing in freight transport in company ZDAR, Inc. eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Latislavová, Andrea cze
dc.date.accepted 2015 cze
dc.description.abstract-translated The subject of this thesis is to propose marketing activities, that will lead to reach new potential customers in the company ZDAR, Inc. The first part defines theoretical facts concerning the marketing of services, service characteristics and detailed elaboration of the components of the marketing mix 6P (product, price, distribution, communication, personnel and processes). In the practical part these six components are analysed at ZDAR, Inc. Conclusion includes measures to improve the marketing activities and their economic evaluation. eng
dc.description.department Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Dopravní management, marketing a logistika cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D32688 cze
dc.thesis.degree-program Dopravní inženýrství a spoje cze
dc.description.defence \par{Diplomant přednesl ucelenou a logicky uspoř{á}danou obhajobu sv{é}ho diplomov{é}ho projektu. V n{í} dok{á}zal přesvědčiv{ý}m způsobem obh{á}jit z{á}věry sv{ý}ch ře{š}en{í}. Na připom{í}nky recenzenta reagoval spr{á}vně a v pln{é}m rozsahu je zodpověděl. U doplňkov{ý}ch ot{á}zek prok{á}zal schopnost logick{é}ho my{š}len{í}, pohotov{é} reakce, jasn{é}ho a srozumiteln{é}ho vysvětlen{í}.\par} cze
dc.identifier.stag 28088 cze
dc.date.embargo 2035-05-22 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet