Vnímání pravdy prostřednictvím masmédií a reklamy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hájková, Lucie cze
dc.contributor.author Dvořáková, Jana
dc.date.accessioned 2015-09-27T10:22:45Z
dc.date.available 2015-09-27T10:22:45Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/60944
dc.description.abstract Tématem bakalářské práce je vnímání pravdy prostřednictvím masmédií a reklamy. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou definovány pojmy vnímání, masmédia, reklama a pravda. Práce se zabývá pravdivostí médií. Podávání pravdivých informací v tisku, v televizním vysílání a na internetu. Jsou zde popsány etické aspekty reklamy a všeobecné zásady pro tvorbu reklam. Nastíněná je také problematika propagace, cenzury a podprahové reklamy. V praktické části je proveden kvantitativní výzkum pomocí dotazníkového šetření. Cílem výzkumného šetření je zjistit, do jaké míry lidé vnímají pravdivost informací podávaných prostřednictvím masmédií, zda si lidé uvědomují ovlivnitelnost prostřednictvím product placementu a jestli věří reklamám. cze
dc.format 70 s. cze
dc.format.extent 1991880 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 29.6.2017 cze
dc.subject mass media cze
dc.subject advertising cze
dc.subject truth cze
dc.subject promotion cze
dc.subject subliminal advertising cze
dc.subject ethical aspects cze
dc.subject masmédia cze
dc.subject reklama cze
dc.subject pravda cze
dc.subject propagace cze
dc.subject podprahová reklama cze
dc.subject etické aspekty cze
dc.title Vnímání pravdy prostřednictvím masmédií a reklamy cze
dc.title.alternative Perception of the Truth through Mass Media and Advertising eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Škoviera, Albín cze
dc.date.accepted 2015 cze
dc.description.abstract-translated The topic of the thesis is the perception of the truth through the mass media and advertising. The thesis is divided into a theoretical and practical part. In the theoretical section, the terms as perception, mass media, advertising and the truth are defined. The thesis deals with the truthfulness of the media, providing truthful information in press, on television and on the Internet. Ethical aspects of advertising and general principles for creating ads are described as well. The issue of promotion, censorship and subliminal advertising are outlined here, too. In the practical part, quantitative research with the use of questionnaires is conducted. The aim of the research is to find the extent to which people perceive the truth of the information given in the mass media, and whether people realize influence by product placement and if people believe the advertising. eng
dc.description.department Katedra věd o výchově cze
dc.thesis.degree-discipline Humanitní studia cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D33364 cze
dc.thesis.degree-program Humanitní studia cze
dc.description.defence Uchazečka představila základní parametry bakalářské práce powerpointovou prezentací, seriózní argumentací pro interpretaci výsledků. Zodpověděla doplňující dotazy oponenta a členů komise. cze
dc.identifier.stag 28660 cze
dc.date.embargo 2017-06-29 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account