Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hájková, Lucie |
cze |
dc.contributor.author |
Dvořáková, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2015-09-27T10:22:45Z |
|
dc.date.available |
2015-09-27T10:22:45Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/60944 |
|
dc.description.abstract |
Tématem bakalářské práce je vnímání pravdy prostřednictvím masmédií a reklamy. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou definovány pojmy vnímání, masmédia, reklama a pravda. Práce se zabývá pravdivostí médií. Podávání pravdivých informací v tisku, v televizním vysílání a na internetu. Jsou zde popsány etické aspekty reklamy a všeobecné zásady pro tvorbu reklam. Nastíněná je také problematika propagace, cenzury a podprahové reklamy. V praktické části je proveden kvantitativní výzkum pomocí dotazníkového šetření. Cílem výzkumného šetření je zjistit, do jaké míry lidé vnímají pravdivost informací podávaných prostřednictvím masmédií, zda si lidé uvědomují ovlivnitelnost prostřednictvím product placementu a jestli věří reklamám. |
cze |
dc.format |
70 s. |
cze |
dc.format.extent |
1991880 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 29.6.2017 |
cze |
dc.subject |
mass media |
cze |
dc.subject |
advertising |
cze |
dc.subject |
truth |
cze |
dc.subject |
promotion |
cze |
dc.subject |
subliminal advertising |
cze |
dc.subject |
ethical aspects |
cze |
dc.subject |
masmédia |
cze |
dc.subject |
reklama |
cze |
dc.subject |
pravda |
cze |
dc.subject |
propagace |
cze |
dc.subject |
podprahová reklama |
cze |
dc.subject |
etické aspekty |
cze |
dc.title |
Vnímání pravdy prostřednictvím masmédií a reklamy |
cze |
dc.title.alternative |
Perception of the Truth through Mass Media and Advertising |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Škoviera, Albín |
cze |
dc.date.accepted |
2015 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The topic of the thesis is the perception of the truth through the mass media and advertising. The thesis is divided into a theoretical and practical part. In the theoretical section, the terms as perception, mass media, advertising and the truth are defined. The thesis deals with the truthfulness of the media, providing truthful information in press, on television and on the Internet. Ethical aspects of advertising and general principles for creating ads are described as well. The issue of promotion, censorship and subliminal advertising are outlined here, too. In the practical part, quantitative research with the use of questionnaires is conducted. The aim of the research is to find the extent to which people perceive the truth of the information given in the mass media, and whether people realize influence by product placement and if people believe the advertising. |
eng |
dc.description.department |
Katedra věd o výchově |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Humanitní studia |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D33364 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Humanitní studia |
cze |
dc.description.defence |
Uchazečka představila základní parametry bakalářské práce powerpointovou prezentací, seriózní argumentací pro interpretaci výsledků. Zodpověděla doplňující dotazy oponenta a členů komise. |
cze |
dc.identifier.stag |
28660 |
cze |
dc.date.embargo |
2017-06-29 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
|
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account
|