dc.contributor.advisor |
Hájková, Lucie |
cze |
dc.contributor.author |
Kořínková, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2015-09-27T10:22:38Z |
|
dc.date.available |
2015-09-27T10:22:38Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/60936 |
|
dc.description.abstract |
Práce se zaměřuje na jazykové vzdělávání dospělých v České republice. Je věnována motivaci dospělých ke studiu cizích jazyků, popisuje firemní a zájmové vzdělávání dospělých v ČR a zaměřuje se na překážky ve studiu cizích jazyků. Tato práce vyzdvihuje výhody a upozorňuje na nevýhody českých a zahraničních kurzů. Praktická část zahrnuje kvantitativní výzkum, který je realizován pomocí dotazníkového šetření. Tato konkrétní část zkoumá názory a zkušenosti dospělých s jazykovými kurzy. |
cze |
dc.format |
65 s. |
cze |
dc.format.extent |
1143489 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
adult education |
cze |
dc.subject |
language courses |
cze |
dc.subject |
foreign languages |
cze |
dc.subject |
interest adult education |
cze |
dc.subject |
corporate education |
cze |
dc.subject |
vzdělávání dospělých |
cze |
dc.subject |
jazykové kurzy |
cze |
dc.subject |
firemní vzdělávání |
cze |
dc.subject |
zájmové vzdělávání dospělých |
cze |
dc.subject |
cizí jazyky |
cze |
dc.title |
Jazykové vzdělávání dospělých v České republice |
cze |
dc.title.alternative |
Language Education of Adults in Czech Republic |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Křišťálová, Jana |
cze |
dc.date.accepted |
2015 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is focused on language education of adults in Czech Republic. This thesis is dedicated to the motivation of adults into the study of foreign languages. It describes corporate education and interest adult education in Czech republic and focuses on barriers during studying foreign languages. This thesis highlights pros and points out cons of czech and foreign courses.
The practical part includes quantitative research that is realized by survay research. This particular part researches opinions and experiences of adults with language courses. |
eng |
dc.description.department |
Katedra věd o výchově |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Humanitní studia |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D33366 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Humanitní studia |
cze |
dc.description.defence |
Uchazečka představila svoji práci powerpointovou prezentací. Dobře argumentovala a strukturovaně odpovídala na dotazy členů komise. |
cze |
dc.identifier.stag |
23691 |
cze |
dc.date.embargo |
2015-06-30 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |