dc.contributor.advisor |
Hub, Miloslav |
cze |
dc.contributor.author |
Papež, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2015-09-27T10:21:55Z |
|
dc.date.available |
2015-09-27T10:21:55Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/60911 |
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá možnostmi využití redakčních systémů ve vzdělávání. V práci je provedena analýza existujících rozšíření redakčních systémů v podobě výukových komponent a modulů. Poté jsou v práci definovány požadavky na výukový systém ze stran učitelů základní a střední školy. Následně je v práci navržena a implementována rozšiřující komponenta určená pro předmět Zeměpis se specializací na digitalizaci testů se slepými mapami. V závěru práce jsou uvedena další možná rozšíření a připomínky k vytvořené komponentě, které jsou výstupem testování komponenty v praxi. |
cze |
dc.format |
95 s. |
cze |
dc.format.extent |
3151016 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
content management system |
cze |
dc.subject |
digitalizing of learning |
cze |
dc.subject |
learning system |
cze |
dc.subject |
Joomla! |
cze |
dc.subject |
component |
cze |
dc.subject |
blank map |
cze |
dc.subject |
redakční systém |
cze |
dc.subject |
digitalizace výuky |
cze |
dc.subject |
výukový systém |
cze |
dc.subject |
komponenta |
cze |
dc.subject |
slepá mapa |
cze |
dc.title |
Výukové moduly a komponenty pro redakční systémy |
cze |
dc.title.alternative |
Teaching modules and components for content management systems |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Horák, Oldřich |
cze |
dc.date.accepted |
2015 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This work is concerned with the possibilities of using content management systems in education. An analysis of extensions of existing content management systems in the form of educational components and modules is done. Then the requirements of teachers of basic and secondary schools on the educational system are defined. Afterwards in the work an extension component is designed and implemented, aimed at the subject Geography, with specialization in digitalizing of tests with blank maps. In conclusion other possible extensions and criticisms of the created component are discussed, which are the results of practical testing of the component. |
eng |
dc.description.department |
Ústav systémového inženýrství a informatiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Informatika ve veřejné správě |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D33033 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Systémové inženýrství a informatika |
cze |
dc.description.defence |
Student představil téma své diplomové práce Výukové moduly a komponenty pro redakční systémy.Otázky komise: V diplomové práci je diskutována oblíbenost sledovaných CMS na základě počtu instalací na doménách hostovaných u jednoho konkrétního poskytovatele webového hostingu. Dále je uvedeno hodnocení, resp. srovnání dvou konkrétních CMS na základě jednoho článku publikovaného v populárním časopise. Do jaké míry považujete takové hodnocení za objektivní, jde-li vůbec k dané problematice objektivní postoj zaujmout? Co jste ve své práci prakticky použil ze svého studia? Student na otázky odpovídal. |
cze |
dc.identifier.stag |
22937 |
cze |
dc.date.embargo |
2015-07-02 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |