dc.contributor.advisor |
Vít, Marek |
cze |
dc.contributor.author |
Zemanová, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2015-08-10T07:59:10Z |
|
dc.date.available |
2015-08-10T07:59:10Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/60886 |
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá poslechovými částmi dvou vybraných učenic (Face to Face pre-intermediate a Lifestyle pre-intermediate). Teoretická část se zabývá teoretickým podkladem souvisejícím s tématem. Nalezneme zde čtyři kapitoly: komunikativní kompetenci a komunikativní výuka jazyků, poslech, teorie učebnic, organizace třídy a seskupení studentů. Praktická část obsahuje předvýzkum a výzkum, který ukazuje hodnocení těchto dvou učebnic podle stanovených kritérií. Také zde nalezneme porovnání těchto dvou učebnic. |
cze |
dc.format |
56 s. (88 872 znaků) |
cze |
dc.format.extent |
1234254 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
listening |
eng |
dc.subject |
textbook |
eng |
dc.subject |
textbook evaluation |
eng |
dc.subject |
Face to Face |
eng |
dc.subject |
Lifestyle |
eng |
dc.subject |
textbook comparison |
eng |
dc.subject |
classroom organization |
eng |
dc.subject |
poslech |
cze |
dc.subject |
porovnání učebnic |
cze |
dc.title |
Evaluation of Listening Activities in Selected Textbooks |
cze |
dc.title.alternative |
Hodnocení poslechových aktivit ve dvou vybraných učebnicích |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Černá, Monika |
cze |
dc.date.accepted |
2015 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This bachelor paper deals with listening parts of two particular textbooks (Face to Face pre-intermediate and Lifestyle pre-intermediate). The theoretical part focuses on crucial features related to the topic, and consists of four main chapters: communicative competence and communicative language teaching, listening, textbook theory, classroom interaction and grouping students. The practical part involves the pre-research and the research which provides the evaluation of these two textbooks according to stated criteria as well as its comparison. |
eng |
dc.description.department |
Katedra anglistiky a amerikanistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk - specializace v pedagogice |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D32114 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cze |
dc.identifier.stag |
27782 |
cze |
dc.date.embargo |
2015-03-31 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |