dc.contributor.advisor |
Černá, Monika |
cze |
dc.contributor.author |
Podaná, Eliška
|
|
dc.date.accessioned |
2015-08-10T07:59:06Z |
|
dc.date.available |
2015-08-10T07:59:06Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/60883 |
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá problematikou výuky mluvených technik jakožto nedílnou součástí rozvoje mluvení, které patří mezi čtyři základní jazykové dovednosti. Na základě postojů odborníků si teoretická část klade za cíl zjistit, které mluvené techniky jsou považovány za relevantní pro výuku dospělých studentů angličtiny. Práce popisuje aspekty mluvení na základě teoretických konceptů stejně tak jako praktických.
Praktická část se zabývá tím, do jaké míry se učitelé soustředí na rozvoj řečových dovedností, a jaký typ mluvených aktivit používají. Praktická část je založena na výzkumu provedeném ve dvou vzdělávacích institucích. |
cze |
dc.format |
70 s. |
cze |
dc.format.extent |
1508582 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 30.3.2016 |
cze |
dc.subject |
speaking skills |
eng |
dc.subject |
spoken language |
eng |
dc.subject |
fluent and accurate speech |
eng |
dc.subject |
communicative competence |
eng |
dc.subject |
speaking activities |
eng |
dc.subject |
adult learner |
eng |
dc.subject |
řečová dovednost |
cze |
dc.subject |
mluvený jazyk |
cze |
dc.subject |
komunikativní kompetence |
cze |
dc.subject |
dospělý student |
cze |
dc.title |
Teaching Speaking Techniques in Adult Learners of English |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Reimannová, Irena |
cze |
dc.date.accepted |
2015 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The thesis focuses on the issue of teaching speaking techniques as an integral part of developing speaking skills, which belong to the four basic language skills. On the basis of attitudes of language experts, the theoretical part aims to find which speaking techniques are considered relevant to teaching speaking in adult learners of English. It describes the aspects of speaking based on theoretical concepts, as well as practical.
The practical part deals with the extent to which teachers concentrate on the development of speaking skills and what type of speaking activities they use. The practical part is based on a research conducted in two educational institutions. |
eng |
dc.description.department |
Katedra anglistiky a amerikanistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk - specializace v pedagogice |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D32115 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cze |
dc.identifier.stag |
25455 |
cze |
dc.date.embargo |
2016-03-30 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |