dc.contributor.advisor |
Kampf, Rudolf |
cze |
dc.contributor.author |
Činčalová, Simona
|
|
dc.date.accessioned |
2015-08-10T07:55:33Z |
|
dc.date.available |
2015-08-10T07:55:33Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/60755 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá fenoménem konkurenceschopnost a faktory, které ji ovlivňují. Zvyšování konkurenceschopnosti podniku je možné nejen tradičními, ale i moderními nástroji. Tradiční nástroje již nepostačují, proto se stále častěji využívají ty moderní. Práce aplikuje získané poznatky ve společnosti Pardubický pivovar a. s. Na základě provedené analýzy je vypracováno hodnocení konkurenceschopnosti a následně jsou udělena doporučení pro širší uplatnění moderních nástrojů. |
cze |
dc.format |
71 s. |
cze |
dc.format.extent |
2921840 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
competitiveness |
cze |
dc.subject |
modern tools |
cze |
dc.subject |
management games |
cze |
dc.subject |
company |
cze |
dc.subject |
analysis |
cze |
dc.subject |
konkurenceschopnost |
cze |
dc.subject |
moderní nástroje |
cze |
dc.subject |
manažerské hry |
cze |
dc.subject |
podniky |
cze |
dc.subject |
analýza |
cze |
dc.title |
Moderní nástroje zvyšování konkurenceschopnosti podniku |
cze |
dc.title.alternative |
Modern Tools of Increasing Competitiveness of the Company |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Cempírek, Václav |
cze |
dc.date.accepted |
2015 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the phenomenon competitiveness and factors that influence it. Increasing the competitiveness of the company is possible not only by traditional, but also by modern tools. Traditional tools are not sufficient, that´s why modern ones are used. The thesis applies acquired knowledge in the company Pardubický pivovar a. s. On the basis of the analysis is given the evaluation of the competitiveness. Subsequently, the recommendations for wider application of the modern tools are made. |
eng |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D32555 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Název práce: Moderní nástroje zvyaování konkurenceschopnosti podnikuOtázky vedoucího práce: žádné nemáOtázky oponenta práce: V kapitole 5. uvádíte slabé stránky firmy a hrozby ve SW a OT analýze. Které slabé stránky by bylo ekonomicky možné pro podnik snížit?, 2) Diskutovala jste s managementem firmy možnost tréningu manažerů formou manažerských her? Myslíte, že by byli ochotni se do hry zapojit? |
cze |
dc.identifier.stag |
25808 |
cze |
dc.date.embargo |
2015-04-23 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |