Tvorba marketingového plánu ve vybrané výrobní firmě

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kampf, Rudolf cze
dc.contributor.author Luks, Jiří
dc.date.accessioned 2015-08-10T07:55:31Z
dc.date.available 2015-08-10T07:55:31Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/60753
dc.description.abstract Cílem práce je analyzovat postavení vybrané firmy na trhu. Využití metod marketingu na posílení ekonomické situace firmy. Sestavení marketingového plánu, který bude využit pro konkrétní záměr v podniku. cze
dc.format 117 s. cze
dc.format.extent 3565862 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject marketing plan cze
dc.subject analysis of company cze
dc.subject situation analysis cze
dc.subject SWOT analysis cze
dc.subject marketing mix cze
dc.subject marketing strategy cze
dc.subject interrogation cze
dc.subject marketing research cze
dc.subject marketingový plán cze
dc.subject analýza firmy cze
dc.subject situační analýza cze
dc.subject SWOT analýza cze
dc.subject marketingový mix cze
dc.subject marketingová strategie cze
dc.subject dotazování cze
dc.subject marketingový výzkum cze
dc.title Tvorba marketingového plánu ve vybrané výrobní firmě cze
dc.title.alternative Marketing plan creation of selected production company eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Melichar, Vlastimil cze
dc.date.accepted 2015 cze
dc.description.abstract-translated The aim of thesis is to analyze the position of the selected company on the market. Thesis will include the use of marketing techniques to strengthen the economic situation of the company. Marketing plan will be created, which will be used for the specific purpose of the company. eng
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D32553 cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Student seznámil komisi s obsahem a cílem své diplomové práce. Student seznámil komisi se závěry práce a odpověděl na otázky položené vedoucím práce a oponentem:1. Z uvedené SWOT analýzy vyplývá a také v závěru je konstatováno, že marketingový plán pro společnost CASIA spol. s r.o. je doplněn o akční programy, které pomohou zefektivnění činnosti firmy. Bude management této firmy Vaae návrhy realizovat v praxi? 2. Dle marketingového plánu bude provedena konkrétní změna v podniku? Kdy se tato změna uskuteční ? 3. Bylo anketní aetření realizováno v dostatečné míře? Vaae zkuaenosti s anketním průzkumem ve firmě CASIA spol. s r.o. cze
dc.identifier.stag 25717 cze
dc.date.embargo 2015-04-30 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet