dc.contributor.advisor |
Kantorová, Kateřina |
cze |
dc.contributor.author |
Smrčková, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2015-08-10T07:55:21Z |
|
dc.date.available |
2015-08-10T07:55:21Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/60743 |
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá analýzou marketingové strategie společnosti McDonald's. V práci jsou popsány jednotlivé stupně marketingových aktivit, které společnost využívá. Tyto stupně jsou následně analyzovány v prostředí tří vybraných provozoven. Na základě zjištěných skutečností jsou provozovnám doporučeny konkrétní kroky vedoucí k upevnění pozice firmy na trhu. Práce obsahuje rovněž i návrh dotazníku, který slouží ke zjištění názoru veřejnosti na marketingové aktivity společnosti McDonald's. |
cze |
dc.format |
93 s. |
cze |
dc.format.extent |
4104722 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
marketing strategy |
cze |
dc.subject |
McDonald's |
cze |
dc.subject |
marketing mix |
cze |
dc.subject |
marketingová strategie |
cze |
dc.subject |
marketingový mix |
cze |
dc.title |
Analýza marketingových aktivit vybrané firmy |
cze |
dc.title.alternative |
Analysis of marketing activities of chosen company |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Kuběnka, Michal |
cze |
dc.date.accepted |
2015 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This master's thesis alalyses the marketing strategy of McDonald's company. Various types of marketing activities, which the company uses, are described. These marketing activities are analysed in each of the free chosen restaurants. Specific steps to strenghten the market position are recommended to each restaurant. The thesis also contains a questionnaire, which should be used to identify the customer's view on McDonald's marketing activities. |
eng |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D32580 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Název práce: Analýza marketingových aktivit vybrané firmyOtázky vedoucího práce: 1) Cílem práce je navržení kroků vedoucích ke zlepaení pozice na trhu. Jakými způsoby autorka práce navrhuje způsob měření takovéhoto zlepaení?, 2) Z čeho vychází společnost McDonaldˇs při začlenění jednotlivých složek marketingové pyramidy na přísluaný stupeň?, 3) Součástí práce je navržení dotazníkového aetření, jehož cílem je zjiatění důležitosti navrhovaných změn pro zákazníky. Mohlo by to znamenat, že na základě takovéhoto aetření by bylo možné přesunout některé položky v rámci marketingové pyramidy na jiný stupeň?, 4) Autorka může uvést, zda seznámila vedoucí pracovníky poboček s výsledky své práce a jaká byla jejich reakce.Otázky oponenta práce: 1) V čem je specifický řetězec McDonalds oproti svým konkurentům fungujícím na bázi franchisy?, 2) Jaká je cenová hladina sortimentu McDonalds při srovnání s konkurencí? |
cze |
dc.identifier.stag |
25327 |
cze |
dc.date.embargo |
2015-04-29 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |