Romské děti a školní instituce: případová studie z pohledu studentky sociální antropologie v roli doučovatele

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Viková, Lada cze
dc.contributor.author Kouklíková, Kateřina
dc.date.accessioned 2015-08-10T07:52:52Z cze
dc.date.available 2015-08-10T07:52:52Z cze
dc.date.issued 2015
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/60675 cze
dc.description.abstract Práce se zabývá vztahem romského žáka k základní škole a vzdělávání, a má za úkol nalézt činitele, kteří mohou tento vztah ovlivňovat. První část práce je věnována Romům na našem území v oblasti historie a vzdělávání, dále je popsána použitá metodologie a zohledněna etická rizika výzkumu. V samotné výzkumné části je vytyčena výzkumná otázka, dále je interpretován průběh vlastního výzkumu, který je postaven na případové studii romské dívky zapojené do dobrovolného domácího doučování. cze
dc.format 67 s. cze
dc.format.extent 1288038 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity cze
dc.subject Roma pupil eng
dc.subject family eng
dc.subject education eng
dc.subject primary school eng
dc.subject tutorage eng
dc.subject romský žák cze
dc.subject rodina cze
dc.subject vzdělávání cze
dc.subject základní škola cze
dc.subject doučování cze
dc.title Romské děti a školní instituce: případová studie z pohledu studentky sociální antropologie v roli doučovatele cze
dc.title.alternative Roma children and school institutions: case study from the perspective of student of social anthropology in the role of the tutor eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Andrš, Zbyněk cze
dc.date.accepted 2015 cze
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis deals with Roma pupil's relationship with primary school and education. Its task is to find the factors which can influence this relationship. The first part of the work is dedicated to history and education of Roma people in our territory. There is a description of used methodology and ethical risks of research are taken into consideration as well. In the research part the main research question is defined. Also, there is an interpretation of research process which is based on a case study of the Romany girl involved in voluntary home tutoring. eng
dc.description.department Katedra sociálních věd cze
dc.thesis.degree-discipline Sociální antropologie cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D33947 cze
dc.thesis.degree-program Sociologie cze
dc.description.defence Studentka představila svou práci zaměřenou na vzdělávání romských dětí. cze
dc.identifier.stag 27641 cze
dc.date.embargo 2015-03-31 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet