dc.contributor.advisor |
Viková, Lada |
cze |
dc.contributor.author |
Kouklíková, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2015-08-10T07:52:52Z |
cze |
dc.date.available |
2015-08-10T07:52:52Z |
cze |
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/60675 |
cze |
dc.description.abstract |
Práce se zabývá vztahem romského žáka k základní škole a vzdělávání, a má za úkol nalézt činitele, kteří mohou tento vztah ovlivňovat. První část práce je věnována Romům na našem území v oblasti historie a vzdělávání, dále je popsána použitá metodologie a zohledněna etická rizika výzkumu. V samotné výzkumné části je vytyčena výzkumná otázka, dále je interpretován průběh vlastního výzkumu, který je postaven na případové studii romské dívky zapojené do dobrovolného domácího doučování. |
cze |
dc.format |
67 s. |
cze |
dc.format.extent |
1288038 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
Roma pupil |
eng |
dc.subject |
family |
eng |
dc.subject |
education |
eng |
dc.subject |
primary school |
eng |
dc.subject |
tutorage |
eng |
dc.subject |
romský žák |
cze |
dc.subject |
rodina |
cze |
dc.subject |
vzdělávání |
cze |
dc.subject |
základní škola |
cze |
dc.subject |
doučování |
cze |
dc.title |
Romské děti a školní instituce: případová studie z pohledu studentky sociální antropologie v roli doučovatele |
cze |
dc.title.alternative |
Roma children and school institutions: case study from the perspective of student of social anthropology in the role of the tutor |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Andrš, Zbyněk |
cze |
dc.date.accepted |
2015 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis deals with Roma pupil's relationship with primary school and education. Its task is to find the factors which can influence this relationship. The first part of the work is dedicated to history and education of Roma people in our territory. There is a description of used methodology and ethical risks of research are taken into consideration as well. In the research part the main research question is defined. Also, there is an interpretation of research process which is based on a case study of the Romany girl involved in voluntary home tutoring. |
eng |
dc.description.department |
Katedra sociálních věd |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální antropologie |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D33947 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Sociologie |
cze |
dc.description.defence |
Studentka představila svou práci zaměřenou na vzdělávání romských dětí. |
cze |
dc.identifier.stag |
27641 |
cze |
dc.date.embargo |
2015-03-31 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |