Obchodní a prodejní motivace

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Šatera, Karel cze
dc.contributor.author Gottwaldová, Lucie
dc.date.accessioned 2015-08-10T07:52:05Z
dc.date.available 2015-08-10T07:52:05Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier Univerzitní knihovna (archiv) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/60653
dc.description.abstract Diplomová práce "Obchodní a prodejní motivace" se zaměřuje na problematiku motivování a stimulování lidí. V počátku jsou definovány základní pojmy z oblasti managementu, podnikání a motivování lidských zdrojů. Dále se zde autorka věnuje motivačním teoriím, vztahu motivace a typu osobnosti a také motivačnímu programu. Cílem práce je analýza motivačního programu ve dvou konkrétních společnostech. V závěru práce je provedeno zhodnocení a doporučení pro úpravu motivačních programů firem. cze
dc.format 79 s. cze
dc.format.extent 1658874 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights bez omezení cze
dc.subject motivation cze
dc.subject stimulation cze
dc.subject management cze
dc.subject business cze
dc.subject company motivation program cze
dc.subject motivace cze
dc.subject stimulace cze
dc.subject MLM cze
dc.subject management cze
dc.subject podnikání cze
dc.subject motivační program podniku cze
dc.title Obchodní a prodejní motivace cze
dc.title.alternative Business and sales motivation eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Hrochová, Renáta cze
dc.date.accepted 2015 cze
dc.description.abstract-translated The thesis "Business and sales motivation" focuses on the issue of motivating and stimulating people. First, there are basic concepts of management, business and motivation of human resources. Further, the author devotes motivational theories, the relationship between motivation and personality type and also motivation program. The aim of this work is the analysis of the incentive program in two specific companies. In the conclusion is an assessment and recommendations for treatment of motivation programs companies. eng
dc.description.department Ústav správních a sociálních věd cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D32150 cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka seznámila komisi s obsahem a cílem své diplomové práce. Studentka seznámila komisi se závěry práce a odpověděla na otázky položené vedoucím práce a oponentem:1. Je patrné, že Vámi obě vybrané společnosti nemají zcela obdobné produkty / unikátní, zdraví prospívající látky oproti kosmetickým přípravkům /. Objasněte, do jaké míry je různost tohoto produktového portfolia závislá na způsobech obchodní a prodejní motivace obchodníků. 2. Ve vaaich doporučeních / v kapitole 10 / se soustřeďujete předevaím na hmotné stimuly/ včetně finančních /. Vysvětlete důvod nenavržení nehmotných stimulů. 3. V čem vidí autorka s ohledem na téma diplomové práce příčinu mírného poklesu tržeb společnosti Green Ways s.r.o. za rok 2014? Jaká prodejní marže by byla pro partnery společnosti dostatečně stimulující. Aby doalo v následujících letech k pozastavení stagnujícíhotrendu tržeb společnosti a proč? 4. Jak může dle autorky vedoucím pracovníkům v praxi pomoci znalost 4 základních motivačních typů lidí zobrazených na obrázcích 6 a7? cze
dc.identifier.stag 25618 cze
dc.date.embargo 2015-04-30 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet