dc.contributor.advisor |
Šatera, Karel |
cze |
dc.contributor.author |
Gottwaldová, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2015-08-10T07:52:05Z |
|
dc.date.available |
2015-08-10T07:52:05Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/60653 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce "Obchodní a prodejní motivace" se zaměřuje na problematiku motivování a stimulování lidí. V počátku jsou definovány základní pojmy z oblasti managementu, podnikání a motivování lidských zdrojů. Dále se zde autorka věnuje motivačním teoriím, vztahu motivace a typu osobnosti a také motivačnímu programu. Cílem práce je analýza motivačního programu ve dvou konkrétních společnostech. V závěru práce je provedeno zhodnocení a doporučení pro úpravu motivačních programů firem. |
cze |
dc.format |
79 s. |
cze |
dc.format.extent |
1658874 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
bez omezení |
cze |
dc.subject |
motivation |
cze |
dc.subject |
stimulation |
cze |
dc.subject |
management |
cze |
dc.subject |
business |
cze |
dc.subject |
company motivation program |
cze |
dc.subject |
motivace |
cze |
dc.subject |
stimulace |
cze |
dc.subject |
MLM |
cze |
dc.subject |
management |
cze |
dc.subject |
podnikání |
cze |
dc.subject |
motivační program podniku |
cze |
dc.title |
Obchodní a prodejní motivace |
cze |
dc.title.alternative |
Business and sales motivation |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Hrochová, Renáta |
cze |
dc.date.accepted |
2015 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The thesis "Business and sales motivation" focuses on the issue of motivating and stimulating people. First, there are basic concepts of management, business and motivation of human resources. Further, the author devotes motivational theories, the relationship between motivation and personality type and also motivation program. The aim of this work is the analysis of the incentive program in two specific companies. In the conclusion is an assessment and recommendations for treatment of motivation programs companies. |
eng |
dc.description.department |
Ústav správních a sociálních věd |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D32150 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka seznámila komisi s obsahem a cílem své diplomové práce. Studentka seznámila komisi se závěry práce a odpověděla na otázky položené vedoucím práce a oponentem:1. Je patrné, že Vámi obě vybrané společnosti nemají zcela obdobné produkty / unikátní, zdraví prospívající látky oproti kosmetickým přípravkům /. Objasněte, do jaké míry je různost tohoto produktového portfolia závislá na způsobech obchodní a prodejní motivace obchodníků. 2. Ve vaaich doporučeních / v kapitole 10 / se soustřeďujete předevaím na hmotné stimuly/ včetně finančních /. Vysvětlete důvod nenavržení nehmotných stimulů. 3. V čem vidí autorka s ohledem na téma diplomové práce příčinu mírného poklesu tržeb společnosti Green Ways s.r.o. za rok 2014? Jaká prodejní marže by byla pro partnery společnosti dostatečně stimulující. Aby doalo v následujících letech k pozastavení stagnujícíhotrendu tržeb společnosti a proč? 4. Jak může dle autorky vedoucím pracovníkům v praxi pomoci znalost 4 základních motivačních typů lidí zobrazených na obrázcích 6 a7? |
cze |
dc.identifier.stag |
25618 |
cze |
dc.date.embargo |
2015-04-30 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |