Digitální knihovnaUPCE
 

Obchodní a prodejní motivace

Diplomová práce
Náhled

Datum publikování

2015

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Diplomová práce "Obchodní a prodejní motivace" se zaměřuje na problematiku motivování a stimulování lidí. V počátku jsou definovány základní pojmy z oblasti managementu, podnikání a motivování lidských zdrojů. Dále se zde autorka věnuje motivačním teoriím, vztahu motivace a typu osobnosti a také motivačnímu programu. Cílem práce je analýza motivačního programu ve dvou konkrétních společnostech. V závěru práce je provedeno zhodnocení a doporučení pro úpravu motivačních programů firem.

Rozsah stran

79 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a management podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D32150

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (archiv)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

motivation, stimulation, management, business, company motivation program, motivace, stimulace, MLM, management, podnikání, motivační program podniku

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced