dc.contributor.advisor |
Jacura, Martin |
cze |
dc.contributor.author |
Samek, Jindřich
|
|
dc.date.accessioned |
2015-08-10T07:50:32Z |
|
dc.date.available |
2015-08-10T07:50:32Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/60620 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce představuje možnosti modernizace železničních stanic Letovice a Březová nad Sitavou. Dvě varianty každé stanice, které autor zvolil jako nejvhodnější, jsou dále podrobněji zpracovány, včetně jejich podvariant. Modernizace je zaměřena na zvýšení propustnosti dopravních kolejí ve stanici, zvýšení bezpečnosti železniční dopravy a možnosti zapojení stanice do dálkově ovládaného zabezpečovacího zařízení. |
cze |
dc.format |
169 s. |
cze |
dc.format.extent |
21769899 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
modernization |
eng |
dc.subject |
railway station |
eng |
dc.subject |
Letovice |
eng |
dc.subject |
Březová nad Svitavou |
eng |
dc.subject |
platform |
eng |
dc.subject |
switch |
eng |
dc.subject |
edge of platform |
eng |
dc.subject |
superstructure |
eng |
dc.subject |
rail |
eng |
dc.subject |
modernizace |
cze |
dc.subject |
železniční stanice |
cze |
dc.subject |
Letovice |
cze |
dc.subject |
Březová nad Svitavou |
cze |
dc.subject |
nástupiště |
cze |
dc.subject |
výhybky |
cze |
dc.subject |
nástupní hrana |
cze |
dc.subject |
železniční svršek |
cze |
dc.subject |
koleje |
cze |
dc.title |
Modernizace železničních stanic Letovice a Březová nad Svitavou |
cze |
dc.title.alternative |
Modernization of railway stations Letovice and Březová nad Svitavou |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Vaněk, Martin |
cze |
dc.date.accepted |
2015 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This thesis presents options for the modernization of railway stations Letovice and Březová nad Svitavou. Two variants of each station, which the author has chosen as the most suitable, are further processed, including their sub-options. Modernization is focused on increasing the throughput of traffic tracks in the station, increasing rail safety and opportunities for involvement station to remote controlled alarm systems. |
eng |
dc.description.department |
Katedra dopravního stavitelství |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní stavitelství |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D33915 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Stavební inženýrství |
cze |
dc.description.defence |
Uchazeč prezentoval komisi hlavní výsledky a závěry své diplomové práce. Po prezentaci diplomové práce zodpověděl dotazy vedoucího a připomínky oponenta diplomové práce (uvedeny v posudcích práce). V diskusi o diplomové práci podrobně zodpověděl všechny dotazy členů komise. |
cze |
dc.identifier.stag |
24091 |
cze |
dc.date.embargo |
2015-01-30 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |