Moderní marketing z pohledu společenských věd a jeho vliv na současného spotřebitele

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Mandys, Jan cze
dc.contributor.author Sladký, Jakub
dc.date.accessioned 2015-08-10T07:50:05Z
dc.date.available 2015-08-10T07:50:05Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/60616
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je zjistit, jak marketingové nástroje ovlivňují prodejnost produktu, které tyto nástroje jsou nejúčinnější. Práce bude analyzovat vybrané výzkumy v dané oblasti zkoumajících spotřebitele z pohledu společenských věd. Na základě nich bude vyhodnocen závěr práce, který zhodnotí současné marketingové trendy a možný budoucí vývoj v tomto odvětví. cze
dc.format 50 s. cze
dc.format.extent 1183401 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject marketing cze
dc.subject consumer cze
dc.subject social networking cze
dc.subject shopping behavior cze
dc.subject spotřebitelé cze
dc.subject sociální sítě cze
dc.subject nákupní chování cze
dc.title Moderní marketing z pohledu společenských věd a jeho vliv na současného spotřebitele cze
dc.title.alternative Modern marketing from the perspective of social science and its impact on contemporary consumer eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2015 cze
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to determine how marketing tools influence the saleability of the product, which these tools are most effective. Work will analyze selected in the research examining consumer from the perspective of the social sciences. On the basis of these will evaluate the conclusions of the work, which will analyze current marketing trends and possible future developments in this sector. eng
dc.description.department Ústav správních a sociálních věd cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a provoz podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D32173 cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Student seznámil komisi s cílem a závěry práce a odpověděl na následující otázky:1) Kterou ze společenských věd považuje autor za nejdůležitějaí pro moderní marketing a proč? 2) Na jaká hlavní úskalí zejména u kvalitativního aetření autor narazil a jak se vyrovnával s problémy, co by v případě pokračování práce s tématem v této oblasti dělal jinak, případně co se mu osvědčilo? cze
dc.identifier.stag 26178 cze
dc.date.embargo 2015-04-30 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet