dc.contributor.advisor |
Mandys, Jan |
cze |
dc.contributor.author |
Sladký, Jakub
|
|
dc.date.accessioned |
2015-08-10T07:50:05Z |
|
dc.date.available |
2015-08-10T07:50:05Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/60616 |
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce je zjistit, jak marketingové nástroje ovlivňují prodejnost produktu, které tyto nástroje jsou nejúčinnější. Práce bude analyzovat vybrané výzkumy v dané oblasti zkoumajících spotřebitele z pohledu společenských věd. Na základě nich bude vyhodnocen závěr práce, který zhodnotí současné marketingové trendy a možný budoucí vývoj v tomto odvětví. |
cze |
dc.format |
50 s. |
cze |
dc.format.extent |
1183401 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
consumer |
cze |
dc.subject |
social networking |
cze |
dc.subject |
shopping behavior |
cze |
dc.subject |
spotřebitelé |
cze |
dc.subject |
sociální sítě |
cze |
dc.subject |
nákupní chování |
cze |
dc.title |
Moderní marketing z pohledu společenských věd a jeho vliv na současného spotřebitele |
cze |
dc.title.alternative |
Modern marketing from the perspective of social science and its impact on contemporary consumer |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2015 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to determine how marketing tools influence the saleability of the product, which these tools are most effective. Work will analyze selected in the research examining consumer from the perspective of the social sciences. On the basis of these will evaluate the conclusions of the work, which will analyze current marketing trends and possible future developments in this sector. |
eng |
dc.description.department |
Ústav správních a sociálních věd |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a provoz podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D32173 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Student seznámil komisi s cílem a závěry práce a odpověděl na následující otázky:1) Kterou ze společenských věd považuje autor za nejdůležitějaí pro moderní marketing a proč? 2) Na jaká hlavní úskalí zejména u kvalitativního aetření autor narazil a jak se vyrovnával s problémy, co by v případě pokračování práce s tématem v této oblasti dělal jinak, případně co se mu osvědčilo? |
cze |
dc.identifier.stag |
26178 |
cze |
dc.date.embargo |
2015-04-30 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |