dc.contributor.advisor |
Brychtová, Šárka |
cze |
dc.contributor.author |
Stružinská, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2015-08-10T07:49:55Z |
|
dc.date.available |
2015-08-10T07:49:55Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/60606 |
|
dc.description.abstract |
Lázeňství v ČR má dlouhodobou historickou tradici i prestiž v Evropě i ve světě. Využívá bohatých přírodních léčivých zdrojů, má své historické kořeny a v současnosti je důležitým zdravotnickým a ekonomickým artiklem země. Cílem práce je postihnutí nových trendů lázeňství a lázeňského cestovního ruchu především využívání marketingového mixu a jeho specifik v lázeňském cestovním ruchu na příkladu vybraného lázeňského zařízení. |
cze |
dc.format |
72 s. + 10 s. příl. |
cze |
dc.format.extent |
1805236 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
marketing mix |
eng |
dc.subject |
marketing research |
eng |
dc.subject |
spa tourism |
eng |
dc.subject |
Public spa Bludov |
eng |
dc.subject |
marketingový mix |
cze |
dc.subject |
marketingový výzkum |
cze |
dc.subject |
lázeňský cestovní ruch |
cze |
dc.subject |
Státní lázně Bludov |
cze |
dc.title |
Marketingový mix a jeho využití v lázeňském cestovním ruchu |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing mix in spa industry |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2015 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The spa industry in Czech Republic has a long historical tradition and prestige in Europe and all over the world. It uses rich natural medicinal resources and it has historical roots. In present it´s important health and economic commodity od the country. The purpose are new trends in spas and spa tourism, especially the use of marketing mix and specifics in the spa tourism on the example of selected spa facilites. |
eng |
dc.description.department |
Ústav správních a sociálních věd |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku: Manažerská etika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D32174 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Název práce: Marketingový mix a jeho využití v lázeňském cestovním ruchuOtázky k obhajobě: Graf na str. 35 zpracovává lázeňskou péči dle indikačních skupin. Celkem očekávaně zde 70 % pacientů tvoří lidé s pohybovým a nervovým onemocněním. Dokázala byste propojit tento fakt s otázkou celospolečenského vývoje? Zkuste vysvětlit, proč zrovna tyto indikační skupiny mají převahu. Kde vidíte hlavní rezervy marketingového mixu Státních lázní Bludov? Co osobně Vám aetření v daném zařízení přineslo? |
cze |
dc.identifier.stag |
25506 |
cze |
dc.date.embargo |
2015-04-29 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |