Marketingový mix a jeho využití v lázeňském cestovním ruchu

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Brychtová, Šárka cze
dc.contributor.author Stružinská, Michaela
dc.date.accessioned 2015-08-10T07:49:55Z
dc.date.available 2015-08-10T07:49:55Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/60606
dc.description.abstract Lázeňství v ČR má dlouhodobou historickou tradici i prestiž v Evropě i ve světě. Využívá bohatých přírodních léčivých zdrojů, má své historické kořeny a v současnosti je důležitým zdravotnickým a ekonomickým artiklem země. Cílem práce je postihnutí nových trendů lázeňství a lázeňského cestovního ruchu především využívání marketingového mixu a jeho specifik v lázeňském cestovním ruchu na příkladu vybraného lázeňského zařízení. cze
dc.format 72 s. + 10 s. příl. cze
dc.format.extent 1805236 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity cze
dc.subject marketing mix eng
dc.subject marketing research eng
dc.subject spa tourism eng
dc.subject Public spa Bludov eng
dc.subject marketingový mix cze
dc.subject marketingový výzkum cze
dc.subject lázeňský cestovní ruch cze
dc.subject Státní lázně Bludov cze
dc.title Marketingový mix a jeho využití v lázeňském cestovním ruchu cze
dc.title.alternative Marketing mix in spa industry eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2015 cze
dc.description.abstract-translated The spa industry in Czech Republic has a long historical tradition and prestige in Europe and all over the world. It uses rich natural medicinal resources and it has historical roots. In present it´s important health and economic commodity od the country. The purpose are new trends in spas and spa tourism, especially the use of marketing mix and specifics in the spa tourism on the example of selected spa facilites. eng
dc.description.department Ústav správních a sociálních věd cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku: Manažerská etika cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D32174 cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Název práce: Marketingový mix a jeho využití v lázeňském cestovním ruchuOtázky k obhajobě: Graf na str. 35 zpracovává lázeňskou péči dle indikačních skupin. Celkem očekávaně zde 70 % pacientů tvoří lidé s pohybovým a nervovým onemocněním. Dokázala byste propojit tento fakt s otázkou celospolečenského vývoje? Zkuste vysvětlit, proč zrovna tyto indikační skupiny mají převahu. Kde vidíte hlavní rezervy marketingového mixu Státních lázní Bludov? Co osobně Vám aetření v daném zařízení přineslo? cze
dc.identifier.stag 25506 cze
dc.date.embargo 2015-04-29 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet