dc.contributor.advisor |
Lošťáková, Hana |
cze |
dc.contributor.author |
Pšorn, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2015-08-10T07:49:34Z |
|
dc.date.available |
2015-08-10T07:49:34Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/60596 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá prospěšností šíře sortimentu a kvality produktů a
služeb pro posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu. Nejdříve je charakterizován B2B
trh a vymezena podstata a vývojové tendence řízení vztahů mezi dodavateli a odběrateli na
B2B trhu. Dále je vymezen sortiment výrobků a služeb a jeho atributy, kvalita jednotlivých
produktů a služeb a její aspekty a jejich úloha při budování a posilování vztahů mezi
dodavateli a odběrateli na tomto trhu. Praktická část diplomové práce analyzuje výsledky
marketingového výzkumu vnímání prospěšnosti charakteristik sortimentu a kvality
produktů a služeb pro posilování vztahů mezi dodavateli a odběrateli. Dále provádí
analýzu vnímání prospěšnosti jednotlivých atributů sortimentu a kvality produktů a služeb
podle SBU a také podle dílčích charakteristik respondentů pracujících v podnicích
dodavatelů a odběratelů. V závěru práce jsou shrnuty výsledky provedených analýz a
zhodnocení celé diplomové práce. |
cze |
dc.format |
138 s. |
cze |
dc.format.extent |
1312896 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
cze |
dc.subject |
B2B market |
cze |
dc.subject |
strengthening relationships with customers |
cze |
dc.subject |
customers |
cze |
dc.subject |
suppliers |
cze |
dc.subject |
product assortment |
cze |
dc.subject |
service assortment |
cze |
dc.subject |
product quality |
cze |
dc.subject |
service quality |
cze |
dc.subject |
B2B trh |
cze |
dc.subject |
odběratelé |
cze |
dc.subject |
dodavatelé |
cze |
dc.subject |
sortiment výrobků |
cze |
dc.subject |
sortiment služeb |
cze |
dc.subject |
kvalita výrobků |
cze |
dc.subject |
kvalita služeb |
cze |
dc.title |
Prospěšnost šíře sortimentu a kvality produktů a služeb pro posilování vztahů se zákazníky na trhu s chemickými produkty |
cze |
dc.title.alternative |
Assortment and quality of products and services beneficial effect for strengthening customer relationships into market with chemical products |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Kalábová, Ladislava |
cze |
dc.date.accepted |
2015 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with Usefulness of assortment and quality of production and
services for strengthening relationships with customers in B2B market First, there is
described B2B market. Second, there is described a nature and development trends of
relationships between suppliers and customers in B2B market. Third, there is written
substance of product assortment, service assortment, product quality, service quality and
their role in building and strengthening relationships between suppliers and customers in
B2B market. The practical part of this theses deals with the results of a marketing research
made for informations about perception benefits of a products and services range and
quality characteristics for the strengthening of relationships between suppliers and
customers. Furthermore, the theses analyzes the perception of the benefits of an individual
attributes assortment and quality of products and services by SBU and also by the partial
characteristics of respondents from a suppliers and a customers companies. In conclusion
the theses summarizes the results of the analysis and there is the evaluation of the whole
theses. |
eng |
dc.description.department |
Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
D33617 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Chemické a procesní inženýrství |
cze |
dc.description.defence |
Za jakým účelem byla provedena faktorová analýza? Co je zvažováno při volbě počtu faktorů ve faktorové analýze? Jaký pozitivní závěr charakterizující vnímání dodavatelů ze strany odběratelů práce přinesla? Jaké produkty byly v práci srovnávány, jaké rozdíly mezi nimi byly zjiatěny? Otázky při obhajobě byly uspokojivě zodpovězeny. |
cze |
dc.identifier.stag |
27784 |
cze |
dc.date.embargo |
2015-05-07 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |