Prospěšnost šíře sortimentu a kvality produktů a služeb pro posilování vztahů se zákazníky na trhu s chemickými produkty

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Lošťáková, Hana cze
dc.contributor.author Pšorn, Jan
dc.date.accessioned 2015-08-10T07:49:34Z
dc.date.available 2015-08-10T07:49:34Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier Univerzitní knihovna (archiv) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/60596
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá prospěšností šíře sortimentu a kvality produktů a služeb pro posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu. Nejdříve je charakterizován B2B trh a vymezena podstata a vývojové tendence řízení vztahů mezi dodavateli a odběrateli na B2B trhu. Dále je vymezen sortiment výrobků a služeb a jeho atributy, kvalita jednotlivých produktů a služeb a její aspekty a jejich úloha při budování a posilování vztahů mezi dodavateli a odběrateli na tomto trhu. Praktická část diplomové práce analyzuje výsledky marketingového výzkumu vnímání prospěšnosti charakteristik sortimentu a kvality produktů a služeb pro posilování vztahů mezi dodavateli a odběrateli. Dále provádí analýzu vnímání prospěšnosti jednotlivých atributů sortimentu a kvality produktů a služeb podle SBU a také podle dílčích charakteristik respondentů pracujících v podnicích dodavatelů a odběratelů. V závěru práce jsou shrnuty výsledky provedených analýz a zhodnocení celé diplomové práce. cze
dc.format 138 s. cze
dc.format.extent 1312896 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Práce není přístupná cze
dc.subject B2B market cze
dc.subject strengthening relationships with customers cze
dc.subject customers cze
dc.subject suppliers cze
dc.subject product assortment cze
dc.subject service assortment cze
dc.subject product quality cze
dc.subject service quality cze
dc.subject B2B trh cze
dc.subject odběratelé cze
dc.subject dodavatelé cze
dc.subject sortiment výrobků cze
dc.subject sortiment služeb cze
dc.subject kvalita výrobků cze
dc.subject kvalita služeb cze
dc.title Prospěšnost šíře sortimentu a kvality produktů a služeb pro posilování vztahů se zákazníky na trhu s chemickými produkty cze
dc.title.alternative Assortment and quality of products and services beneficial effect for strengthening customer relationships into market with chemical products eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Kalábová, Ladislava cze
dc.date.accepted 2015 cze
dc.description.abstract-translated This thesis deals with Usefulness of assortment and quality of production and services for strengthening relationships with customers in B2B market First, there is described B2B market. Second, there is described a nature and development trends of relationships between suppliers and customers in B2B market. Third, there is written substance of product assortment, service assortment, product quality, service quality and their role in building and strengthening relationships between suppliers and customers in B2B market. The practical part of this theses deals with the results of a marketing research made for informations about perception benefits of a products and services range and quality characteristics for the strengthening of relationships between suppliers and customers. Furthermore, the theses analyzes the perception of the benefits of an individual attributes assortment and quality of products and services by SBU and also by the partial characteristics of respondents from a suppliers and a customers companies. In conclusion the theses summarizes the results of the analysis and there is the evaluation of the whole theses. eng
dc.description.department Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická cze
dc.identifier.signature D33617 cze
dc.thesis.degree-program Chemické a procesní inženýrství cze
dc.description.defence Za jakým účelem byla provedena faktorová analýza? Co je zvažováno při volbě počtu faktorů ve faktorové analýze? Jaký pozitivní závěr charakterizující vnímání dodavatelů ze strany odběratelů práce přinesla? Jaké produkty byly v práci srovnávány, jaké rozdíly mezi nimi byly zjiatěny? Otázky při obhajobě byly uspokojivě zodpovězeny. cze
dc.identifier.stag 27784 cze
dc.date.embargo 2015-05-07 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet