Masová komunikace a její využití v marketingové komunikaci chemických průmyslových podniků

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Jelínková, Martina cze
dc.contributor.author Lovečková, Zuzana
dc.date.accessioned 2015-08-10T07:49:31Z
dc.date.available 2015-08-10T07:49:31Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/60594
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na problematiku masové komunikace a její využití v rámci marketingové komunikace v chemických průmyslových podnicích. Na základě rešerše odborné literatury byl nejprve vymezen pojem masová komunikace včetně jejích specifik a funkcí. Následně byly popsány funkce, klasifikace a druhy masových médií. Poslední část teoretické části práce je soustředěna na specifikaci marketingové komunikace podniku a rámcově je teoreticky vymezeno vyuţití masové komunikace v rámci marketingové komunikace podniku. Navazující praktická část diplomové práce popisuje a shrnuje výsledky primárního kvalitativního výzkumu zaměřeného na zjištění současného využití masové komunikace a masových médií v rámci marketingové komunikace ve třech vybraných podnicích chemického průmyslu v České republice. Výsledky jsou shrnuty formou zpráv z výzkumu v každém ze zkoumaných podniků. Závěrem jsou zjištěné informace diskutovány a jsou formulována doporučení pro zlepšení využívání masové komunikace a masových médií v rámci marketingové komunikace zkoumaných průmyslových podniků. cze
dc.format 75 s. cze
dc.format.extent 1120382 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Práce není přístupná cze
dc.subject mass communication cze
dc.subject mass media cze
dc.subject marketing communication cze
dc.subject advertising cze
dc.subject public relations cze
dc.subject chemical industrial enterprises cze
dc.subject masová komunikace cze
dc.subject masová média cze
dc.subject marketingová komunikace cze
dc.subject reklama cze
dc.subject chemické průmyslové podniky cze
dc.title Masová komunikace a její využití v marketingové komunikaci chemických průmyslových podniků cze
dc.title.alternative Mass communication and its use in marketing communications chemical industrial companies eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Krejčík, Luboš cze
dc.date.accepted 2015 cze
dc.description.abstract-translated This work is focused on mass communication and its use in the context of corporate marketing communication in the chemical industrial enterprises. Based on the literature search were first defined the concept of mass communication, including their characteristics and functions. Subsequently is described the functions, classification and types of mass media. The next part of the thesis is focused on the specification of marketing communications and generally is defined the use of mass communication within marketing communications company. The following practical part of the thesis describes and summarizes the results of the primary qualitative research finding out the current use of mass communication and mass media in the marketing communication in thrree selected enterprises of chemical industry in the Czech Republic. The results are summarized as reports of research in each of the surveyed enterprises. The found information are finally discussed and formulated recommendations for improving the use of mass communication and mass media in the marketing communication investigated industrial enterprises. eng
dc.description.department Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická cze
dc.identifier.signature D33619 cze
dc.thesis.degree-program Chemické a procesní inženýrství cze
dc.description.defence V kterých podnicích výzkum proběhnul? Jakým způsobem byly vybráni respondenti? Liaí se způsob masové komunikace daných podniků podle druhu výrobků? Nebylo možné závěry z analýz jednotlivých podniků shrnout dohromady?Otázky při obhajobě byly uspokojivě zodpovězeny. cze
dc.identifier.stag 27780 cze
dc.date.embargo 2015-05-07 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet