Pohyb robota v prostoru - příprava pro předmět Algoritmizace a programování
Bakalářská práceStatus neznámýDatum publikování
2015
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato práce bude sloužit studentům pro pochopení teorie předmětu Základy algoritmizace. V první části se zabývá algoritmizací a vývojovými diagramy. V další části je popsána stavebnice LEGO MINDSTORMS a její konstrukční prvky. Praktická část je věnována programování ve vizuálním prostředí Enchanting a jsou zde uvedeny příklady řešení různých úloh. Tištěná verze je doplněna o CD s kódy řešených příkladů.
Rozsah stran
53 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Pouze v rámci univerzity
Název akce
ISBN
Studijní obor
Informatika ve veřejné správě
Studijní program
Systémové inženýrství a informatika
Signatura tištěné verze
D32237
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Algorithm, Lego Mindstorms, robot, Enchanting, sensor, algoritmus, senzor