Digitální knihovnaUPCE
 

Bankovní produkty a jejich význam pro podniky

Bakalářská práceStatus neznámý
Náhled

Datum publikování

2015

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Cílem bakalářské práce je určení přínosu produktů poskytovaných vybranou bankou podnikům k rozvoji jejich podnikatelských aktivit. Teoretická část práce se zaměřuje na charakteristiku a význam bank a především na jednotlivé bankovní produkty. Praktická část práce je věnována představení zvolených bankovních produktů a jejich následné komparaci prostřednictvím modelového příkladu.

Rozsah stran

44 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Management podniku: Management malých a středních podniků

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D32308

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Bank, business account, credit for entrepreneurs, business, lease, comparison of products, ČSOB, banka, podnikatelské konto, úvěr pro podnikatele, podnikání, pronájem, komparace produktů

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced