Bankovní produkty a jejich význam pro podniky
Bakalářská práceStatus neznámýDatum publikování
2015
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Cílem bakalářské práce je určení přínosu produktů poskytovaných vybranou bankou podnikům k rozvoji jejich podnikatelských aktivit. Teoretická část práce se zaměřuje na charakteristiku a význam bank a především na jednotlivé bankovní produkty. Praktická část práce je věnována představení zvolených bankovních produktů a jejich následné komparaci prostřednictvím modelového příkladu.
Rozsah stran
44 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Management podniku: Management malých a středních podniků
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D32308
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Bank, business account, credit for entrepreneurs, business, lease, comparison of products, ČSOB, banka, podnikatelské konto, úvěr pro podnikatele, podnikání, pronájem, komparace produktů