Digitální knihovnaUPCE
 

Analýza marketingového mixu produktu

Bakalářská práce
Náhled

Datum publikování

2015

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Tato bakalářská práce se zabývá analyzováním rozšířeného marketingového mixu s využitím marketingového průzkumu. V první části je tento proces popsán teoreticky. V praktické části je aplikován na konkrétní marketingový mix produktu cvičení ve fitness centru Fitness a turbosolárium Michal Sodomka. Výstupem práce jsou doporučení pro zlepšení marketingového mixu.

Rozsah stran

68 s. (105 970 znaků)

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Management podniku: Management malých a středních podniků

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D32302

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Extended marketing mix, marketing research, demand, services, fitness center, rozšířený marketingový mix, marketingový průzkum, poptávka, služby, fitness centrum

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced