Digitální knihovnaUPCE
 

Analýza marketingového mixu produktu

Bakalářská práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2015

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Tato bakalářská práce se zabývá analyzováním rozšířeného marketingového mixu s využitím marketingového průzkumu. V první části je tento proces popsán teoreticky. V praktické části je aplikován na konkrétní marketingový mix produktu cvičení ve fitness centru Fitness a turbosolárium Michal Sodomka. Výstupem práce jsou doporučení pro zlepšení marketingového mixu.

Rozsah stran

68 s. (105 970 znaků)

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Management podniku: Management malých a středních podniků

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D32302

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Extended marketing mix, marketing research, demand, services, fitness center, rozšířený marketingový mix, marketingový průzkum, poptávka, služby, fitness centrum

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced