Péče o zákazníky

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kantorová, Kateřina cze
dc.contributor.author Šuglová, Martina
dc.date.accessioned 2015-08-10T07:45:45Z
dc.date.available 2015-08-10T07:45:45Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier Univerzitní knihovna (archiv) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/60470
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá tématem Péče o zákazníky. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy k této problematice. Další část je zaměřena na představení společnosti Mikroeketronika s.r.o. a analýzu jejího zákaznického centra. Na základě analýz jsou doporučeny návrhy na zlepšení. cze
dc.format 68 s., 5 s. obr. příl. cze
dc.format.extent 983026 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.source zákazníci cze
dc.source komunikace cze
dc.source zaměstnanci cze
dc.source péče o zákazníky cze
dc.subject customers eng
dc.subject communication eng
dc.subject staff eng
dc.subject customer care eng
dc.title Péče o zákazníky cze
dc.title.alternative Customer care eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2015 cze
dc.description.abstract-translated The Bachelor thesis deals with a Customer care. Basic concepts on this issue are defined in the theoretical part. The next part is focused both on the introduction of Mikroelektronika s.r.o. company and the analysis of its customer care center. Based on analyses suggestions for improvement are recommended there. eng
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku: Management malých a středních podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D32272 cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence \par{Studentka sezn{á}mila komisi s obsahem a c{í}lem sv{é} bakal{á}řsk{é} pr{á}ce. Studentka sezn{á}mila komisi se z{á}věry pr{á}ce a odpověděla na ot{á}zky položen{é} vedouc{í}m pr{á}ce:\par} \par{1. Jak{á} doporučen{í} d{á}v{á} autorka firmě na z{á}kladě zji{š}těn{ý}ch podkladů pro budov{á}n{í} vztahů se z{á}kazn{í}ky? 2. Jak{ý}mi dal{š}{í}mi způsoby, lze zji{š}ťovat a hodnotit spokojenost z{á}kazn{í}ků? Kter{é} z nich může využ{í}t firma Mikroelektronika spol. s. r. o.? 3. Autorka může uv{é}st, zda sezn{á}mila vedouc{í} pracovn{í}ky společnosti s v{ý}sledky sv{é} pr{á}ce a jak{á} byla jejich reakce.\par} cze
dc.identifier.stag 25333 cze
dc.date.embargo 2015-04-21 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet