dc.contributor.advisor |
Kantorová, Kateřina |
cze |
dc.contributor.author |
Šuglová, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2015-08-10T07:45:45Z |
|
dc.date.available |
2015-08-10T07:45:45Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/60470 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá tématem Péče o zákazníky. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy k této problematice. Další část je zaměřena na představení společnosti Mikroeketronika s.r.o. a analýzu jejího zákaznického centra. Na základě analýz jsou doporučeny návrhy na zlepšení. |
cze |
dc.format |
68 s., 5 s. obr. příl. |
cze |
dc.format.extent |
983026 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.source |
zákazníci |
cze |
dc.source |
komunikace |
cze |
dc.source |
zaměstnanci |
cze |
dc.source |
péče o zákazníky |
cze |
dc.subject |
customers |
eng |
dc.subject |
communication |
eng |
dc.subject |
staff |
eng |
dc.subject |
customer care |
eng |
dc.title |
Péče o zákazníky |
cze |
dc.title.alternative |
Customer care |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2015 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The Bachelor thesis deals with a Customer care. Basic concepts on this issue are defined in the theoretical part. The next part is focused both on the introduction of Mikroelektronika s.r.o. company and the analysis of its customer care center. Based on analyses suggestions for improvement are recommended there. |
eng |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku: Management malých a středních podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D32272 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
\par{Studentka sezn{á}mila komisi s obsahem a c{í}lem sv{é} bakal{á}řsk{é} pr{á}ce. Studentka sezn{á}mila komisi se z{á}věry pr{á}ce a odpověděla na ot{á}zky položen{é} vedouc{í}m pr{á}ce:\par}
\par{1. Jak{á} doporučen{í} d{á}v{á} autorka firmě na z{á}kladě zji{š}těn{ý}ch podkladů pro budov{á}n{í} vztahů se z{á}kazn{í}ky? 2. Jak{ý}mi dal{š}{í}mi způsoby, lze zji{š}ťovat a hodnotit spokojenost z{á}kazn{í}ků? Kter{é} z nich může využ{í}t firma Mikroelektronika spol. s. r. o.? 3. Autorka může uv{é}st, zda sezn{á}mila vedouc{í} pracovn{í}ky společnosti s v{ý}sledky sv{é} pr{á}ce a jak{á} byla jejich reakce.\par} |
cze |
dc.identifier.stag |
25333 |
cze |
dc.date.embargo |
2015-04-21 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |