Analýza prodejních aktivit podniku
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2015
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Předmětem bakalářské práce "Analýza prodejních aktivit podniku" je analýza a zhodnocení stavu a způsobu prodeje ve společnosti Synthesia, a. s., BU Oxycelulóza a navržení zlepšujících opatření.
V teoretické části jsou uvedeny a vysvětleny základní pojmy z oblasti marketingu, mezi které patří marketingový mix, marketingové prostředí, tržní segmentace, marketingové dotazníkové šetření a aplikace marketingu v průmyslové podobě.
Praktická část představuje společnost Synthesia, a. s., resp. BU Oxycelulóza. Je zde analyzován marketingový mix, marketingové prostředí a návrhy zlepšujících opatření.
Rozsah stran
67 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a provoz podniku
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D32274
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (archiv)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Sales, Marketing mix, Product, Price, Promotion, Marketing environment, Industrial (B2B) marketing, prodej, marketingový mix, průmyslový marketing