Digitální knihovnaUPCE
 

Analýza prodejních aktivit podniku

Bakalářská práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2015

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Předmětem bakalářské práce "Analýza prodejních aktivit podniku" je analýza a zhodnocení stavu a způsobu prodeje ve společnosti Synthesia, a. s., BU Oxycelulóza a navržení zlepšujících opatření. V teoretické části jsou uvedeny a vysvětleny základní pojmy z oblasti marketingu, mezi které patří marketingový mix, marketingové prostředí, tržní segmentace, marketingové dotazníkové šetření a aplikace marketingu v průmyslové podobě. Praktická část představuje společnost Synthesia, a. s., resp. BU Oxycelulóza. Je zde analyzován marketingový mix, marketingové prostředí a návrhy zlepšujících opatření.

Rozsah stran

67 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a provoz podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D32274

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (archiv)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Sales, Marketing mix, Product, Price, Promotion, Marketing environment, Industrial (B2B) marketing, prodej, marketingový mix, průmyslový marketing

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced