Využívání open source herních engine k tvorbě her
Diplomová práceOtevřený přístup Náhled není k dispozici
Datum publikování
2015
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Záměrem této diplomové práce je demonstrovat použití vybraného 3D herního enginu při tvorbě hry. V úvodních kapitolách je nejprve popsána problematika enginů, frameworků a programovacích jazyků. Následné kapitoly jsou zaměřeny na konkrétní jednotlivé vybrané dostupné 3D herní enginy. V praktické části je vybrán jeden z popsaných enginů a je demonstrováno jeho použití při tvorbě samotné hry.
Rozsah stran
74 s. (12 667 slov)
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Informační technologie
Studijní program
Informační technologie
Signatura tištěné verze
D32725
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
development, engine, framework, game, graphics, physics, program, programming language, script, texture, grafika, hra, programovací jazyky, skript, textura, vývoj