Digitální knihovnaUPCE
 

Využívání open source herních engine k tvorbě her

Diplomová práceOtevřený přístup
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2015

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Záměrem této diplomové práce je demonstrovat použití vybraného 3D herního enginu při tvorbě hry. V úvodních kapitolách je nejprve popsána problematika enginů, frameworků a programovacích jazyků. Následné kapitoly jsou zaměřeny na konkrétní jednotlivé vybrané dostupné 3D herní enginy. V praktické části je vybrán jeden z popsaných enginů a je demonstrováno jeho použití při tvorbě samotné hry.

Rozsah stran

74 s. (12 667 slov)

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Informační technologie

Studijní program

Informační technologie

Signatura tištěné verze

D32725

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

development, engine, framework, game, graphics, physics, program, programming language, script, texture, grafika, hra, programovací jazyky, skript, textura, vývoj

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced