Edukace o perioperačním období v akreditovaných zdravotnických zařízeních

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Škvrňáková, Jana cze
dc.contributor.author Karpíšková, Sabrina
dc.date.accessioned 2015-08-10T07:38:08Z
dc.date.available 2015-08-10T07:38:08Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/60248
dc.description.abstract Diplomová práce s názvem "Edukace o perioperačním období v akreditovaných zdravotnických zařízeních" je rozdělena na dvě části část teoretickou a část výzkumnou. Teoretická část shrnuje informace o pojmu perioperační péče a všech etapách perioperačního období, a také informace o edukačním procesu a jeho fázích, metodách či osobnosti edukanta. Výzkumná část je zaměřena na zmapování edukace pacientů o perioperačním období ze strany zdravotnického personálu a dále na vyhodnocení výzkumných otázek a testování hypotéz. cze
dc.format 82 s. cze
dc.format.extent 1796141 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights bez omezení cze
dc.subject perioperační období cze
dc.subject edukace cze
dc.subject komunikace cze
dc.subject edukační proces cze
dc.subject perioperační sestry cze
dc.subject perioperative period eng
dc.subject education eng
dc.subject communication eng
dc.subject educational process eng
dc.subject perioperative nurses eng
dc.title Edukace o perioperačním období v akreditovaných zdravotnických zařízeních cze
dc.title.alternative Education about the perioperative period in accredited healthcare facilities eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Mandysová, Petra cze
dc.date.accepted 2015 cze
dc.description.abstract-translated The diploma thesis is called "Education about the perioperative period in accredited healthcare facilities" and is divided into two parts - theoretical and research. The first part summarizes information on the concept of perioperative care and all stages of the perioperative period. Moreover, it includes informationon the educational process and its phases, methods or personality of educator. The research part focuses on the education mapping of patients within the perioperative period by the medical staff and furthermore, it deals with the evaluation of research questions and hypotheses tested. eng
dc.description.department Katedra porodní asistence a zdravotně sociální práce cze
dc.thesis.degree-discipline Perioperační péče v gynekologii a porodnictví cze
dc.thesis.degree-name Mgr. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta zdravotnických studií cze
dc.identifier.signature D33176
dc.thesis.degree-program Specializace ve zdravotnictví cze
dc.description.defence Hodnocení vedoucího: výborně minus Hodnocení oponenta: výborně minus Doplňující otázky k obhajobě: 1. V teoretické části práce se zmiňujete, že "před edukací by měla být navozena pozitivní motivace" (str. 26.). Avšak pacient vůbec nemusí být motivován a na edukaci připraven, a to zejména v situacích, kdy se po něm žádá, aby modifikoval rizikové chování a naopak získal chování žádoucí. Tento proces popsali například autoři J. O. Prochaska a C. C. DiClemente. Vysvětlete tento proces a uveďte příklad situace, která naznačuje, že pacient není na změnu chování připraven. 2. Prezentujete Tabulku 2 za pomoci relativních četností. Porovnejte tyto relativní četnosti pro otázky 9-15 a vysvětlete, jak probíhá edukace na základě výsledků "ano" a "spíše ano" oproti "ne" a "spíše ne". Obhajoba bakalářské práce s prezentací výborná. cze
dc.identifier.stag 26945 cze
dc.date.embargo 2015-05-04 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet