dc.contributor.advisor |
Škvrňáková, Jana |
cze |
dc.contributor.author |
Karpíšková, Sabrina
|
|
dc.date.accessioned |
2015-08-10T07:38:08Z |
|
dc.date.available |
2015-08-10T07:38:08Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/60248 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce s názvem "Edukace o perioperačním období v akreditovaných zdravotnických zařízeních" je rozdělena na dvě části část teoretickou a část výzkumnou. Teoretická část shrnuje informace o pojmu perioperační péče a všech etapách perioperačního období, a také informace o edukačním procesu a jeho fázích, metodách či osobnosti edukanta. Výzkumná část je zaměřena na zmapování edukace pacientů o perioperačním období ze strany zdravotnického personálu a dále na vyhodnocení výzkumných otázek a testování hypotéz. |
cze |
dc.format |
82 s. |
cze |
dc.format.extent |
1796141 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
bez omezení |
cze |
dc.subject |
perioperační období |
cze |
dc.subject |
edukace |
cze |
dc.subject |
komunikace |
cze |
dc.subject |
edukační proces |
cze |
dc.subject |
perioperační sestry |
cze |
dc.subject |
perioperative period |
eng |
dc.subject |
education |
eng |
dc.subject |
communication |
eng |
dc.subject |
educational process |
eng |
dc.subject |
perioperative nurses |
eng |
dc.title |
Edukace o perioperačním období v akreditovaných zdravotnických zařízeních |
cze |
dc.title.alternative |
Education about the perioperative period in accredited healthcare facilities |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Mandysová, Petra |
cze |
dc.date.accepted |
2015 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis is called "Education about the perioperative period in accredited healthcare facilities" and is divided into two parts - theoretical and research. The first part summarizes information on the concept of perioperative care and all stages of the perioperative period. Moreover, it includes informationon the educational process and its phases, methods or personality of educator. The research part focuses on the education mapping of patients within the perioperative period by the medical staff and furthermore, it deals with the evaluation of research questions and hypotheses tested. |
eng |
dc.description.department |
Katedra porodní asistence a zdravotně sociální práce |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Perioperační péče v gynekologii a porodnictví |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta zdravotnických studií |
cze |
dc.identifier.signature |
D33176 |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace ve zdravotnictví |
cze |
dc.description.defence |
Hodnocení vedoucího: výborně minus
Hodnocení oponenta: výborně minus
Doplňující otázky k obhajobě:
1. V teoretické části práce se zmiňujete, že "před edukací by měla být navozena pozitivní motivace" (str. 26.). Avšak pacient vůbec nemusí být motivován a na edukaci připraven, a to zejména v situacích, kdy se po něm žádá, aby modifikoval rizikové chování a naopak získal chování žádoucí. Tento proces popsali například autoři J. O. Prochaska a C. C. DiClemente. Vysvětlete tento proces a uveďte příklad situace, která naznačuje, že pacient není na změnu chování připraven.
2. Prezentujete Tabulku 2 za pomoci relativních četností. Porovnejte tyto relativní četnosti pro otázky 9-15 a vysvětlete, jak probíhá edukace na základě výsledků "ano" a "spíše ano" oproti "ne" a "spíše ne".
Obhajoba bakalářské práce s prezentací výborná. |
cze |
dc.identifier.stag |
26945 |
cze |
dc.date.embargo |
2015-05-04 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |