dc.contributor.advisor |
Křišťálová, Jana |
cze |
dc.contributor.author |
Procházková, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2015-08-10T07:37:14Z |
|
dc.date.available |
2015-08-10T07:37:14Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/60227 |
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je věnována problematice canisterapie a možnostem jejího praktického využití jako podpůrné terapeutické metody ve Speciální základní škole Poděbrady. Teoretická část se zabývá pojmy souvisejícími s canisterapií a blíže popisuje canisterapii. Uvádí i historii Speciální základní školy Poděbrady a charakterizuje speciálně-pedagogickou péči poskytovanou v tomto zařízení. V praktické části se prezentují výsledky výzkumu prováděného prostřednictvím polostrukturovaného rozhovoru o možnostech využití canisterapie ve Speciální základní škole Poděbrady. |
cze |
dc.format |
57 s. |
cze |
dc.format.extent |
1253437 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
therapy |
eng |
dc.subject |
animaltherapy |
eng |
dc.subject |
canistherapy |
eng |
dc.subject |
dog |
eng |
dc.subject |
Special primary school Poděbrady |
eng |
dc.subject |
terapie |
cze |
dc.subject |
animoterapie |
cze |
dc.subject |
canisterapie |
cze |
dc.subject |
pes |
cze |
dc.subject |
spaciální základní škola |
cze |
dc.title |
Využití canisterapie ve Speciální základní škole Poděbrady |
cze |
dc.title.alternative |
Use of Canistherapy in a Special Primary School in Poděbrady |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Šándorová, Zdenka |
cze |
dc.date.accepted |
2015 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis disscusses the problematics of canistherapy and the possibilities of its practical application as a supportive therapeutic method in the Special primary school Poděbrady. The theoretical part contains terms related to canistherapy and takes a closer look at canistherapy itself. It also talks about the history of the Special primary school Poděbrady and gives details about the special pedagogical care at this facility. In the following practical part presents the results of a research done by a half-structured interview about the possibilities of using canistherapy in the Special primary school Poděbrady. |
eng |
dc.description.department |
Katedra věd o výchově |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Humanitní studia |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D32080 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Humanitní studia |
cze |
dc.description.defence |
\par{Studentka přistoupila k obhajobě bakal{á}řsk{é} pr{á}ce připraven{á}. Pružně reagovala na ot{á}zky členů komise. Obhajoba proběhla ř{á}dně.\par} |
cze |
dc.identifier.stag |
27978 |
cze |
dc.date.embargo |
2015-03-24 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |