Identifikace ekonomicky výhodných segmentů v CRM databázi
Diplomová práceOmezený přístupDatum publikování
2015
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá daty z CRM databáze poskytnuté firmou. Data jsou analyzována především pomocí shlukové analýzy. Celý postup vychází z CRISP-DM metodiky. Dílčím cílem je na základě získaných dat a vhodně zvolených metod analyzovat jednotlivé oborové a geografické segmenty klientů, které budou dále využity pro marketingové účely firmy.
Rozsah stran
75 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Pouze v rámci univerzity
Název akce
ISBN
Studijní obor
Regionální a informační management
Studijní program
Systémové inženýrství a informatika
Signatura tištěné verze
D32222
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Data mining, CRM, CRISP-DM, cluster analysis, shluková analýza