Komparace vzdělávacích systémů vybraných států z pohledu kvalitativních ukazatelů

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Lelek, Tomáš cze
dc.contributor.author Paulišová, Kateřina
dc.date.accessioned 2015-06-25T10:37:02Z
dc.date.available 2015-06-25T10:37:02Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/60157
dc.description.abstract Práce je deskripcí a komparací školských systémů vybraných zemí Evropské unie. Komparace se zaměřuje na kvalitativní ukazatele vzdělávání na základě dat statistických šetření. Cílem je podat závěry o naplňování jednotlivých kritérií ve vybraných zemích Evropské unie a navržení doporučení pro zlepšení naplňování sledovaných kritérií v rámci kvalitativních ukazatelů. cze
dc.format 93 s. cze
dc.format.extent 2392138 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject vzdělávací systémy cze
dc.subject Česká republika cze
dc.subject Estonská republika cze
dc.subject Finská republika cze
dc.subject Spolková republika Německo cze
dc.subject Spojené království Velké Británie a Severního Irska cze
dc.subject komparace cze
dc.subject kvalitativní ukazatele vzdělávání cze
dc.subject educational systems cze
dc.subject Czech Republic cze
dc.subject Republic of Estonia cze
dc.subject Republic of Finland cze
dc.subject Federal Republic of Germany cze
dc.subject United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland cze
dc.subject comparison cze
dc.subject qualitative education indicators cze
dc.title Komparace vzdělávacích systémů vybraných států z pohledu kvalitativních ukazatelů cze
dc.title.alternative Comparison of Educational Systems of Selected Countries from Qualitative Indicators Perspective eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Šenec, Alexandr cze
dc.date.accepted 2015 cze
dc.description.abstract-translated Diploma thesis aims at a description and a comparison of the educational systems of the selected European Union countries. The comparison focuses on the quantitative education indicators based on data from statistical surveys. The total comparison should provide a conclusions about fulfillment of individual criteria in the selected countries. In the conclusion the thesis deals with the proposing of recommendation to improve the fulfillment of the criteria from qualitative indicators perspective. eng
dc.description.department Ústav ekonomických věd cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika veřejného sektoru cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D31939 cze
dc.thesis.degree-program Hospodářská politika a správa cze
dc.description.defence Studentka zpracovala diplomovou práci na téma Komparace vzdělávacích systémů vybraných států z pohledu kvalitativních ukazatelů. Cílem práce bylo provedení deskripce a komparace školských systémů vybraných zemí Evropské unie. Komparace byla provedena na základě získaných dat ze statistického šetření kvalitativních uzakazetelů vzdělávání. Po prezentaci práce studentka odpověděla na otázku: Vysvětlete prosím proč jste v práci zvolila Vámi vybrané ukazatele, podrobněji prosím definujte index kvality života zaměřený na vzdělávání. Dále proběhla diskuze o současném stavu českého školství, o individuálním přístupu vyučujícího ke studentům a o praktických školách. cze
dc.identifier.stag 26425 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet