Komparace vzdělávacích systémů vybraných států z pohledu kvalitativních ukazatelů
Diplomová práceOtevřený přístupDatum publikování
2015
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce je deskripcí a komparací školských systémů vybraných zemí Evropské unie. Komparace se zaměřuje na kvalitativní ukazatele vzdělávání na základě dat statistických šetření. Cílem je podat závěry o naplňování jednotlivých kritérií ve vybraných zemích Evropské unie a navržení doporučení pro zlepšení naplňování sledovaných kritérií v rámci kvalitativních ukazatelů.
Rozsah stran
93 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika veřejného sektoru
Studijní program
Hospodářská politika a správa
Signatura tištěné verze
D31939
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
vzdělávací systémy, Česká republika, Estonská republika, Finská republika, Spolková republika Německo, Spojené království Velké Británie a Severního Irska, komparace, kvalitativní ukazatele vzdělávání, educational systems, Czech Republic, Republic of Estonia, Republic of Finland, Federal Republic of Germany, United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland, comparison, qualitative education indicators