Digitální knihovnaUPCE
 

Komparace vzdělávacích systémů vybraných států z pohledu kvalitativních ukazatelů

Diplomová práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2015

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Práce je deskripcí a komparací školských systémů vybraných zemí Evropské unie. Komparace se zaměřuje na kvalitativní ukazatele vzdělávání na základě dat statistických šetření. Cílem je podat závěry o naplňování jednotlivých kritérií ve vybraných zemích Evropské unie a navržení doporučení pro zlepšení naplňování sledovaných kritérií v rámci kvalitativních ukazatelů.

Rozsah stran

93 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika veřejného sektoru

Studijní program

Hospodářská politika a správa

Signatura tištěné verze

D31939

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

vzdělávací systémy, Česká republika, Estonská republika, Finská republika, Spolková republika Německo, Spojené království Velké Británie a Severního Irska, komparace, kvalitativní ukazatele vzdělávání, educational systems, Czech Republic, Republic of Estonia, Republic of Finland, Federal Republic of Germany, United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland, comparison, qualitative education indicators

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced