dc.contributor.advisor |
Řezanina, Emil |
cze |
dc.contributor.author |
Hrdlička, Jiří
|
|
dc.date.accessioned |
2015-06-25T10:36:54Z |
|
dc.date.available |
2015-06-25T10:36:54Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/60139 |
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce zahrnuje analýzu, návrh a následnou implementaci systému na rozlosování turnaje. Aplikace je zpracována v jazyku C# a grafické rozhraní je zpracováno pomocí frameworku WPF. Implementovány jsou nejčastěji používané algoritmy rozlosování. Samotná teoretická část je věnována možným technologiím a zároveň také vysvětluje algoritmy na rozlosování nejen sportovních turnajů. |
cze |
dc.format |
67 s. |
cze |
dc.format.extent |
26035271 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/zip |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
turnaje |
cze |
dc.subject |
rozlosování |
cze |
dc.subject |
WPF |
cze |
dc.subject |
UML |
cze |
dc.subject |
sociální sítě |
cze |
dc.subject |
algoritmizace |
cze |
dc.subject |
tournament |
eng |
dc.subject |
fixtures |
eng |
dc.subject |
social networks |
eng |
dc.subject |
algorithms |
eng |
dc.title |
Systém pro generování rozlosování turnaje |
cze |
dc.title.alternative |
System for generating tournament fixtures |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Voráček, Jan |
cze |
dc.date.accepted |
2015 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This thesis includes the analysis, design and subsequent implementation of the system for making tournament fixtures. Application is programmed in the C # language, graphical interface is processed using WPF framework. Implemented algorithms are the most commonly used fixtures. Theoretical part is devoted to possible technologies and simultaneously explains algorithms to draw not only sports tournaments. |
eng |
dc.description.department |
Katedra softwarových technologií |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky |
cze |
dc.identifier.signature |
D32714 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Informační technologie |
cze |
dc.description.defence |
Diplomant ve své práci využívá především znalostí z oblasti pokročilých programovacích technik a projektování SW systému a UML. Cíle práce se podařilo splnit v celém rozsahu až na tvorbu a správu šablon nastavení turnaje. Tento cíl v rámci univerzálnosti aplikace pro různé varianty sportů byl diplomantem vypuštěn. Obhajoba diplomové práce proběhla na požadované úrovni. |
cze |
dc.identifier.stag |
23011 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |