Systém pro generování rozlosování turnaje

Show simple item record

dc.contributor.advisor Řezanina, Emil cze
dc.contributor.author Hrdlička, Jiří
dc.date.accessioned 2015-06-25T10:36:54Z
dc.date.available 2015-06-25T10:36:54Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/60139
dc.description.abstract Tato diplomová práce zahrnuje analýzu, návrh a následnou implementaci systému na rozlosování turnaje. Aplikace je zpracována v jazyku C# a grafické rozhraní je zpracováno pomocí frameworku WPF. Implementovány jsou nejčastěji používané algoritmy rozlosování. Samotná teoretická část je věnována možným technologiím a zároveň také vysvětluje algoritmy na rozlosování nejen sportovních turnajů. cze
dc.format 67 s. cze
dc.format.extent 26035271 bytes cze
dc.format.mimetype application/zip cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject turnaje cze
dc.subject rozlosování cze
dc.subject WPF cze
dc.subject UML cze
dc.subject sociální sítě cze
dc.subject algoritmizace cze
dc.subject tournament eng
dc.subject fixtures eng
dc.subject social networks eng
dc.subject algorithms eng
dc.title Systém pro generování rozlosování turnaje cze
dc.title.alternative System for generating tournament fixtures eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Voráček, Jan cze
dc.date.accepted 2015 cze
dc.description.abstract-translated This thesis includes the analysis, design and subsequent implementation of the system for making tournament fixtures. Application is programmed in the C # language, graphical interface is processed using WPF framework. Implemented algorithms are the most commonly used fixtures. Theoretical part is devoted to possible technologies and simultaneously explains algorithms to draw not only sports tournaments. eng
dc.description.department Katedra softwarových technologií cze
dc.thesis.degree-discipline Informační technologie cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky cze
dc.identifier.signature D32714 cze
dc.thesis.degree-program Informační technologie cze
dc.description.defence Diplomant ve své práci využívá především znalostí z oblasti pokročilých programovacích technik a projektování SW systému a UML. Cíle práce se podařilo splnit v celém rozsahu až na tvorbu a správu šablon nastavení turnaje. Tento cíl v rámci univerzálnosti aplikace pro různé varianty sportů byl diplomantem vypuštěn. Obhajoba diplomové práce proběhla na požadované úrovni. cze
dc.identifier.stag 23011 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account