dc.contributor.advisor |
Veselý, Petr |
cze |
dc.contributor.author |
Netolický, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2015-06-25T10:36:17Z |
|
dc.date.available |
2015-06-25T10:36:17Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/60069 |
|
dc.description.abstract |
Cílem práce je přiblížení tvorby 3D grafických aplikací s využitím knihovny Java 3D API. V teoretické části práce jsou popsány základní pojmy a způsoby tvorby grafických 3D aplikací, v rámci praktické části jsou implementovány ukázkové příklady s ohledem na možné využití práce při výuce počítačové grafiky. Součástí práce je multimediální výukový materiál, seznamující uživatele s používáním knihovny Java 3D API. |
cze |
dc.format |
77 s. |
cze |
dc.format.extent |
41023754 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/zip |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
Java 3D API |
cze |
dc.subject |
3D aplikace |
cze |
dc.subject |
počítačová grafika |
cze |
dc.subject |
3D applications |
eng |
dc.subject |
computer graphics |
eng |
dc.title |
Vývoj grafických 3D aplikací s využitím jazyka Java |
cze |
dc.title.alternative |
Development of 3D applications using Java |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2015 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The goal of this Bachelor's thesis is to describe the development of 3D applications using Java 3D API. Theoretical part of thesis describes basic terms and concepts of developing 3D applications. Practical part of thesis contains demonstration source codes with possible consideration for usage within the education of graphical courses. Along with practical part of the thesis is educational material which is elucidating the reader with usage of Java 3D API. |
eng |
dc.description.department |
Katedra informačních technologií |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky |
cze |
dc.identifier.signature |
D32755 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Informační technologie |
cze |
dc.description.defence |
Cílem práce bylo po teoretické i praktické stránce nastudovat problematiku programování 3D grafických aplikací s využitím knihovny Java 3D API a vytvoření vhodných praktických ukázkových příkladů a výukových materiálů. Všechny hlavní cíle práce byly splněny. Stavba práce je logická, členěna do nezvykle velkého počtu hlavních kapitol, které jsou velmi stručné. Stylistická úroveň je na průměrné úrovni. Text práce neobsahuje chyby a překlepy. Až na výjimky jsou v práci dodržena základní typografická pravidla. Vytvořený materiál, včetně textového popisu, ukázkových aplikací a video - tutoriálů je možné využít jako úvodní studijní materiál pro zájemce o práci s touto knihovnou. Student uspokojivě odpověděl na dotazy vedoucího práce a členů komise. Komise měla k bakalářské práci drobné výhrady, proto se přiklonila k hodnocení vedoucího práce a udělila hodnocení velmi dobře. |
cze |
dc.identifier.stag |
28108 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |