Vývoj grafických 3D aplikací s využitím jazyka Java

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Veselý, Petr cze
dc.contributor.author Netolický, Tomáš
dc.date.accessioned 2015-06-25T10:36:17Z
dc.date.available 2015-06-25T10:36:17Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/60069
dc.description.abstract Cílem práce je přiblížení tvorby 3D grafických aplikací s využitím knihovny Java 3D API. V teoretické části práce jsou popsány základní pojmy a způsoby tvorby grafických 3D aplikací, v rámci praktické části jsou implementovány ukázkové příklady s ohledem na možné využití práce při výuce počítačové grafiky. Součástí práce je multimediální výukový materiál, seznamující uživatele s používáním knihovny Java 3D API. cze
dc.format 77 s. cze
dc.format.extent 41023754 bytes cze
dc.format.mimetype application/zip cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject Java 3D API cze
dc.subject 3D aplikace cze
dc.subject počítačová grafika cze
dc.subject 3D applications eng
dc.subject computer graphics eng
dc.title Vývoj grafických 3D aplikací s využitím jazyka Java cze
dc.title.alternative Development of 3D applications using Java eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2015 cze
dc.description.abstract-translated The goal of this Bachelor's thesis is to describe the development of 3D applications using Java 3D API. Theoretical part of thesis describes basic terms and concepts of developing 3D applications. Practical part of thesis contains demonstration source codes with possible consideration for usage within the education of graphical courses. Along with practical part of the thesis is educational material which is elucidating the reader with usage of Java 3D API. eng
dc.description.department Katedra informačních technologií cze
dc.thesis.degree-discipline Informační technologie cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky cze
dc.identifier.signature D32755 cze
dc.thesis.degree-program Informační technologie cze
dc.description.defence Cílem práce bylo po teoretické i praktické stránce nastudovat problematiku programování 3D grafických aplikací s využitím knihovny Java 3D API a vytvoření vhodných praktických ukázkových příkladů a výukových materiálů. Všechny hlavní cíle práce byly splněny. Stavba práce je logická, členěna do nezvykle velkého počtu hlavních kapitol, které jsou velmi stručné. Stylistická úroveň je na průměrné úrovni. Text práce neobsahuje chyby a překlepy. Až na výjimky jsou v práci dodržena základní typografická pravidla. Vytvořený materiál, včetně textového popisu, ukázkových aplikací a video - tutoriálů je možné využít jako úvodní studijní materiál pro zájemce o práci s touto knihovnou. Student uspokojivě odpověděl na dotazy vedoucího práce a členů komise. Komise měla k bakalářské práci drobné výhrady, proto se přiklonila k hodnocení vedoucího práce a udělila hodnocení velmi dobře. cze
dc.identifier.stag 28108 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet