Finanční produkty na pobočkách České pošty
Bakalářská práceOmezený přístup Náhled není k dispozici
Datum publikování
2015
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Cílem práce je popsat historii České pošty, nabízené produkty, prodej na přepážkách. V praktické části budou zhodnoceni zaměstnanci České pošty na základě Mystery shoppingu. Po vyplnění dotazníku zjistíme, kolik školení zaměstnanci mají a v jaké kvalitě jsou poskytované informace.
Rozsah stran
46 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Pouze v rámci univerzity
Název akce
ISBN
Studijní obor
Management finančních rizik
Studijní program
Systémové inženýrství a informatika
Signatura tištěné verze
D32065
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Česká pošta, dotazníkové šetření, finanční produkty, historie, Mystery shopping, Czech Post, questionnaire survey, history, mystery shopping, financial products, financial products