dc.contributor.advisor |
Čáp, Jiří |
cze |
dc.contributor.author |
Šohajek, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2015-06-25T10:34:52Z |
|
dc.date.available |
2015-06-25T10:34:52Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/59928 |
|
dc.description.abstract |
V práci je zpracován návrh zcela nového konstrukčního řešení vozidel pro veřejnou hromadnou dopravu osob na kratší vzdálenosti. Jednotlivé části práce se zabývají vybranou legislativou spojenou s provozováním veřejné osobní dopravy, analyzováním v současné době provozovaných autobusů, popisem a zdůvodněním nového navrhovaného konstrukčního řešení, návrhem ucelené unifikované řady vozidel a návrhem využití těchto vozidel. Součástí je také návrh možného nasazení v dohledné době a výpočet ekonomického dopadu jeho použití. |
cze |
dc.format |
122 s. |
cze |
dc.format.extent |
8763070 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
cze |
dc.subject |
racionalizace |
cze |
dc.subject |
veřejná doprava |
cze |
dc.subject |
trojsedadlo |
cze |
dc.subject |
unifikace |
cze |
dc.subject |
vozidla |
cze |
dc.subject |
provoz |
cze |
dc.subject |
rationalisation |
cze |
dc.subject |
public transport |
cze |
dc.subject |
trioseat |
cze |
dc.subject |
unification |
cze |
dc.subject |
vehicles |
cze |
dc.subject |
operation |
cze |
dc.title |
Racionalizace provozu veřejné osobní dopravy pomocí unifikovaných vozidel |
cze |
dc.title.alternative |
Rationalisation of operation passenger public transport by using unified vehicles |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2015 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The work is a proposal of completely new vehicle design solutions for the public transport of passengers on shorter distances. Each of sections deal with a chosen legislation that is needed to operation of public passenger transport, analysis at that time operated buses, description and justification for the proposed new design solutions, a proposal of whole unified row of vehicles and a proposal of its use. Part of the work is proposal of possible implementation in the foreseeable future and calculation the economic impact of its use. |
eng |
dc.description.department |
Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní management, marketing a logistika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D32517 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Dopravní technologie a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Student přednesl ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své bakalářské práce. V ní dokázal přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řeaení. U doplňkových otázek prokázal schopnost logického myalení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.Student reagoval na otázky předsedy komise:<br>Byly realizovány podobné návrhy rozložení sedadla v zahraničí? S kým jste konzultoval provedení simulace?<br>Proč v práci necitujete nařízení č. 1370/2007, o veřejných službách v přepravě cestujících po železnici a silnici, ve znění pozdějaích předpisů, jehož transpozicí je zákon č. 194/2010 Sb., o veřejných službách v přepravě cestujících, ale citujete pouze uvedený zákon?<br>Jaký je normativ na rozměry sedadel v MHD? |
cze |
dc.identifier.stag |
25114 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |