Digitální knihovnaUPCE
 

Zásady a tvorba propagačních videí a animací

Diplomová práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2015

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Diplomová práce se bude zabývat zásadami a tvorbou propagačních videí a animací v ČR i v zahraničí. Budou zde popsány jednotlivé kroky v tvorbě propagačních videí a animací, budou vyhledány nejčastější chyby při tvorbě a popsáno, jak se těmto chybám vyvarovat. Dále bude vyhledán počet nejvýznamnějších reprezentantů kvalitně zvládnutých multimediálních reklam. Dále zde bude provedena rešerše v oblasti hardwaru, jaký má vliv na tvorbu videí a seznam použitého softwaru. V praktické části bude vytvořeno propagační video Fakulty elektrotechniky a informatiky Univerzity Pardubice.

Rozsah stran

87 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Informační technologie

Studijní program

Informační technologie

Signatura tištěné verze

D32716

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

preprodukce, produkce, postprodukce, video, animace, propagace, preproduction, production, postproduction, animation, promotion

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced