dc.contributor.advisor |
Culek, Bohumil |
cze |
dc.contributor.author |
Dejmek, Luboš |
|
dc.date.accessioned |
2015-06-25T07:40:22Z |
|
dc.date.available |
2015-06-25T07:40:22Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/59895 |
|
dc.description.abstract |
Předmětem diplomové práce je statický přepočet plnostěnné, ocelové, nýtované, mostní konstrukce bez mostovky. Most se nachází na traťovém úseku TÚ 1581 Choceň (mimo) až Litomyšl (včetně) v kilometru 6,255. Statický přepočet byl proveden podle platných evropských a českých norem a podle nové směrnice SŽDC SR 5. Výsledky obou přepočtů byly porovnány. |
cze |
dc.format |
8 s. + dokumentace |
cze |
dc.format.extent |
38624872 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
mosty |
cze |
dc.subject |
zatížení |
cze |
dc.subject |
hlavní nosník |
cze |
dc.subject |
ztužení |
cze |
dc.subject |
zavětrování |
cze |
dc.subject |
statický přepočet |
cze |
dc.subject |
bridges |
cze |
dc.subject |
load |
cze |
dc.subject |
main beam |
cze |
dc.subject |
bracing |
cze |
dc.subject |
cross bracing |
cze |
dc.subject |
static recalculation |
cze |
dc.title |
Statický přepočet plnostěnné ocelové mostní konstrukce na trati
TÚ Choceň (mimo) Litomyšl (včetně) v kilometru 6,255. |
cze |
dc.title.alternative |
Static recalculation of solid-steel bridge construction in 6,255 km railway-track Choceň - Litomyšl |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Pokorný, Jiří |
cze |
dc.date.accepted |
2015 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The subject of this thesis is the static recalculation of solid-steel, riveted bridge construction, without deck. The bridge is located on the track section TÚ 1581 Choceň (except) to Litomyšl (inclusive) in 6,255 kilometer. Static recalculation was performed according valid European and Czech standards and according the new directive SŽDC SR 5. Result of both static recalculation were compared. |
eng |
dc.description.department |
Katedra dopravního stavitelství |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní infrastruktura: Dopravní cesta |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D37165 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Uchazeč prezentoval komisi hlavní výsledky a závěry své diplomové práce. Po prezentaci diplomové práce zodpověděl dotazy vedoucího a připomínky oponenta diplomové práce (uvedeny v posudcích práce). V diskusi o diplomové práci podrobně zodpověděl všechny dotazy členů komise. |
cze |
dc.identifier.stag |
25181 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |