Specifika vzdělávání tělesně postižených na středoškolské úrovni

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Rýdl, Karel
dc.contributor.author Žalud, Michal
dc.date.accessioned 2015-02-17T13:53:28Z
dc.date.available 2015-02-17T13:53:28Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/59024
dc.description.abstract Práce se zaměřuje na různá tělesná postižení, rozebírá možnost vzdělání u hendikepovaných lidí s přihlédnutím k jejich možnostem začleněním od pracovního a společenského života v rámci společnosti zdravých lidí. Práce se zaměřuje především na středoškolské vzdělání hendikepovaných žáků. V práci je popsán systém výuky na Obchodní akademii Olgy Havlové Janské Lázně. cze
dc.format 41 s. cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject hendikepovaný žáci cze
dc.subject vzdělávání cze
dc.subject střední školy cze
dc.subject handicapped students eng
dc.subject education eng
dc.subject high school eng
dc.title Specifika vzdělávání tělesně postižených na středoškolské úrovni cze
dc.title.alternative Specifics of training the disabled at the secondary level eng
dc.type závěrečná práce cze
dc.date.accepted 2014
dc.description.abstract-translated The work focuses on a variety of physical disabilities, discusses the possibility of education at handicepovaných people with regard to their possibilities of integrating work and social life within the society of healthy people. The work focuses primarily on secondary education handicepovaných students. The paper describes the system of education at the Business Academy Olgy Havlové Janské Lázně. eng
dc.thesis.degree-discipline doplňující pedagogické studium cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D31331
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet