Využití aktivizačních metod ve výuce religionistiky na gymnáziu

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Rýdl, Karel
dc.contributor.author Teplá, Zdenka
dc.date.accessioned 2015-02-17T12:23:29Z
dc.date.available 2015-02-17T12:23:29Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/59022
dc.description.abstract Tato závěrečná práce se zabývá možnostmi využití aktivizačních metod ve výuce religionistiky na gymnáziu. Nejprve je vymezen vývoj vyučovacích metod od antiky po současnost. Dále jsou popsány jednotlivé aktivizační metody a možnosti jejich využití v hodinách. Druhá část práce vychází z praktického použití těchto metod a aktivizačních prvků v hodinách. Nejprve jsou popsány obecné předpoklady vývoje školství v České republice, které vedly k větším kompetencím škol při tvorbě osnov jednotlivých předmětů. Využití aktivizačních metod a prvků v hodinách a reakce žáků jsou uvedeny na příkladu šesti vyučovacích hodin religionistiky. Nakonec jsou popsány další možnosti využití aktivizačních metod v hodinách religionistiky, které mohou sloužit jako inspirace pro učitele. cze
dc.format 85 s. cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject didaktika cze
dc.subject vyučovací metody cze
dc.subject aktivizační metody cze
dc.subject religionistika cze
dc.subject didactics eng
dc.subject teaching methods eng
dc.subject activation methods eng
dc.subject study of religion eng
dc.title Využití aktivizačních metod ve výuce religionistiky na gymnáziu cze
dc.type závěrečná práce cze
dc.date.accepted 2014
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the possibilities of using activation methods in teaching study of religion at the gymnasium. First of all, the development of teaching methods is defined from ancient times to the present. The following part describes the activation methods and their possibilities use in the lessons. The second part is based on the practical application of these methods and motivating elements in the lessons. At first, the general assumptions for education in the Czech Republic are described, these assumptions lead to greater competence in developing school curricula of individual subjects. The use of activation methods and elements in the lessons and the reactions of pupils are given as the example of six lessons of study of religion. In the last part there are the other possibilities of using activation methods in the lessons of study of religion that can serve to inspire for the teacher. eng
dc.thesis.degree-discipline doplňující pedagogické studium cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D31333
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet